Europa je i dalje zatvorena, dok se Američko i globalno tržište polako otvaraju i jako je aktivno, ističe Roko Živković iz Muzeja Iluzija.
“Partneri s kojima surađujemo u cijelom projektu nastavili su graditi nove muzeje. Europa je cijela zatvorena i tu je širenje franšize najviše stalo zbog pandemije koronavirusa. S druge strane, američko tržište je vrlo aktivno te se uskoro kroz model franšize Muzej Iluzija otvara i u Miamiju, Las Vegasu, Philadelphiji i Washingtonu, kao i u Kairu, te u glavnom gradu Saudijske Arabije – Rijadu ( Riyadh )”, ističe Živković za hrturizam.hr, te zaključuje kako su sretni što se i u ovoj krizi franšiza širi i razvija po cijelom svijetu, pogotovo jer na projektu rade ljudi iz Hrvatske.
Zanimljivo, Roko Živković i njegov poslovni partner Tomislav Pamuković, ideju za Muzej Iluzija dobili su gledajući popularnu seriju BrainGames na programu National Geographic. Nakon šest godina od prvog otvorenog muzeja u Zagrebu, danas je Muzej Iluzija postao najveći svjetski lanac privatnih muzeja.
Važno je za naglasiti kako se radi o Hrvatskom turističkom izvoznom proizvodu, na kojem rade ljudi iz Hrvatske, a svi eksponati se manje više proizvode u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu