Napravili e-knjigu o korištenju društvenih mreža u zdravstvu

Autor: Tomislav Hrastovčak , 27. lipanj 2013. u 09:00
Thinkstock

E-book se sastoji od 32 stranice, sa savjetima i primjerima korištenja društvenih mreža u Hrvatskoj i inozemstvu.

Akcija, agencija specijalizirana za komunikaciju na društvenim mrežama, predstavila je svoj drugi e-book, tj. e-knjigu. Nakon prvog e-booka, objavljenog prije pet mjeseci, koji je bio posvećen turizmu i kojeg je preuzelo preko 1.000 turističkih djelatnika iz Hrvatske i regije, agencija je ovaj put pažnju posvetila svima koji rade u zdravstvu.

"Primijetili smo da jako veliki broj ljudi traži informacije o zdravstvenim uslugama preko društvenih mreža, ali da relativno mali broj poliklinika i ordinacija koristi društvene mreže kako bi komunicirala s tim ljudima. S obzirom da veliki broj zdravstvenih ustanova u inozemstvu koristi Facebook, Twitter i ostale društvene mreže kako bi promovirala svoje usluge, odlučili smo edukacijom potaknuti i domaće djelatnike u zdravstvu na korištenje društvenih mreža", kaže Ivana Bajto iz Akcije, autorica knjige.

E-book pod nazivom 'Kako koristiti društvene mreže u zdravstvu' sastoji se od 32 stranice, sa savjetima i primjerima korištenja društvenih mreža u Hrvatskoj i inozemstvu. U uvodnom dijelu obrađen je značaj društvenih mreža i potrebe za korištenjem istih u promociji zdravstvenih usluga. U središnjem dijelu prikazani su konkretni savjeti korištenja najpopularnijih društvenih mreža, dok su na kraju prikazane studije slučajeva o korištenju društvenih mreža jedne poliklinike i jedne zubarske ordinacije iz Hrvatske.

"Ovim e-bookom nastavljamo edukaciju tržišta i pomažemo svima prepoznati vrijednost društvenih mreža u današnjem poslovanju. Nakon prvog e-booka, kojeg je preuzelo preko 1.000 korisnika shvatili smo da korisnicima odgovara ovakva forma edukacije te smo savjetima odlučili pomoći i djelatnicima u zdravstvu. Nadamo se da će nakon ovog ebooka i oni aktivnije početi koristiti društvene mreže za promociju svojih usluga", ističe Ilija Brajković, partner u Akciji.

Komentirajte prvi

New Report

Close