Akcija, agencija specijalizirana za komunikaciju na društvenim mrežama, predstavila je svoj drugi e-book, tj. e-knjigu. Nakon prvog e-booka, objavljenog prije pet mjeseci, koji je bio posvećen turizmu i kojeg je preuzelo preko 1.000 turističkih djelatnika iz Hrvatske i regije, agencija je ovaj put pažnju posvetila svima koji rade u zdravstvu.
"Primijetili smo da jako veliki broj ljudi traži informacije o zdravstvenim uslugama preko društvenih mreža, ali da relativno mali broj poliklinika i ordinacija koristi društvene mreže kako bi komunicirala s tim ljudima. S obzirom da veliki broj zdravstvenih ustanova u inozemstvu koristi Facebook, Twitter i ostale društvene mreže kako bi promovirala svoje usluge, odlučili smo edukacijom potaknuti i domaće djelatnike u zdravstvu na korištenje društvenih mreža", kaže Ivana Bajto iz Akcije, autorica knjige.
E-book pod nazivom 'Kako koristiti društvene mreže u zdravstvu' sastoji se od 32 stranice, sa savjetima i primjerima korištenja društvenih mreža u Hrvatskoj i inozemstvu. U uvodnom dijelu obrađen je značaj društvenih mreža i potrebe za korištenjem istih u promociji zdravstvenih usluga. U središnjem dijelu prikazani su konkretni savjeti korištenja najpopularnijih društvenih mreža, dok su na kraju prikazane studije slučajeva o korištenju društvenih mreža jedne poliklinike i jedne zubarske ordinacije iz Hrvatske.
"Ovim e-bookom nastavljamo edukaciju tržišta i pomažemo svima prepoznati vrijednost društvenih mreža u današnjem poslovanju. Nakon prvog e-booka, kojeg je preuzelo preko 1.000 korisnika shvatili smo da korisnicima odgovara ovakva forma edukacije te smo savjetima odlučili pomoći i djelatnicima u zdravstvu. Nadamo se da će nakon ovog ebooka i oni aktivnije početi koristiti društvene mreže za promociju svojih usluga", ističe Ilija Brajković, partner u Akciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu