Napisali prvu hrvatsku knjigu o digitalnom marketingu: ‘Pobijedite internet (ili će internet pobijediti vas)’

Autor: Poslovni.hr , 24. travanj 2014. u 12:26
Ana Penović, Boris Ličina, Irena Rašeta, Milica Cetinić (Press foto)

Knjiga je nastala u produkciji tvrtke Jasno&Glasno, specijaliziranoj za content i social media marketing.

Na Svjetski dan knjige svjetlo dana ugledala je prva hrvatska knjiga o digitalnom marketingu, društvenim mrežama, content marketingu i internetskom oglašavanju u izdanju tvrtke Jasno&Glasno. Autori knjige su Ana Penović, Boris Ličina, Milica Cetinić i Irena Rašeta.

Zašto danas nema uspjeha ni u jednoj industriji bez digitalnih alata i društvenih mreža, kako odabrati optimalne alate i platforme putem kojih će se promovirati i prodavati proizvodi i usluge, kako se kreiraju sadržaji i pišu tekstovi za internetske stranice, zašto svaka mala i velika tvrtka mora imati mobilni plan, te na koncu kako se osmišljavaju i realiziraju internetske kampanje – samo su neka od pitanja na koja odgovara knjiga 'Pobijedite internet (ili će internet pobijediti vas)'.

Knjiga nastala u produkciji tvrtke Jasno&Glasno, specijaliziranoj za content i social media marketing, na jednostavan i razumljiv način objašnjava zašto je nastup na digitalnim kanalima i za male i za velike tvrtke postao najvažniji pojedinačni segment poslovanja, kako se uz pomoć dostupnih sadržaja i formata mogu diferencirati od konkurencije i osvojiti simpatije korisnika, te temeljem konkretnih primjera iz domaće i inozemne prakse precizira što je potrebno za kvalitetnu digitalnu prisutnost koja će donositi vrhunske promotivne i/ili prodajne rezultate, stoji u priopćenju Jasno&Glasno.

"Na pisanje knjige su nas u prvom redu potaknule potrebe polaznika naših seminara i radionica koje držimo već pet godina i koje su do sada pohodile na stotine djelatnika malih i velikih tvrtki, organizacija i institucija. Tijekom tih edukacija iskristalizirala se potreba za kreiranjem jedne zaokružene knjige u kojoj će pristupačnim rječnikom biti objašnjeno kako odabrati i služiti se onim digitalnim alatima i kanalima koji će na ponajbolji način reprezentirati tvrtku u digitalnoj sferi i donositi joj najbolje rezultate" objašnjava Ana Penović i dodaje kako treba biti svjestan da je za veliki broj tvrtki potpuni zaokret u marketinškom komuniciranju, koji podjednako diktiraju društvene mreže i sveprisutne telekomunikacijske tehnologije, stigao prebrzo i da se dio tvrtki još uvijek opire ovim promjenama.

Iz tog je razloga jedan od ključnih ciljeva ove knjige pokazati da digitalni nastup nije nikakav bauk niti ga se treba plašiti već ga treba shvatiti kao priliku za osobni ili poslovni rast i razvoj, kažu iz tvrtke. Obzirom da alternative internetu nema, otuda i naslov knjige – Pobijedite internet (ili će internet pobijediti vas), napominje se u priopćenju.

Razlog zbog kojeg se agencija Jasno&Glasno, inače poznata po hashtagu #svedigitalno, odlučila na ovaj takoreći starinski format je zapravo jednostavan: "Premda mi jesmo digitalna agencija, iza nas je desetljeće rada u tiskanim medijima koje duboko poštujemo i stoga od papira, za razliku od mnogih, nismo i ne želimo odustati. Osim toga, već danas se u internetskom prostoru mogu pronaći sve informacije o digitalnom marketingu, no niti jedna tvrtka ili institucija nisu si dali truda da sva ta specifična znanja i ekspertize uobliče, strukturiraju i predoče na jednostavan i blizak način."

Jasno&Glasno je od prošle godine prva domaća tvrtka članica prestižnog International Content Marketing Foruma, napominje se u priopćenju.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg]

New Report

Close