Na gala svečanosti održanoj u u Bruxellesu proglašeni su pobjednici Euro Effie nagrada iz osam zemalja diljem Europe.
Čak 13 od rekordne 22 Euro Effie nagrade otišlo je njemačkim i britanskim agencijama, dok ostali pobjednici dolaze iz Francuske, Belgije, Nizozemske, Slovačke, Švedske i Švicarske. Prestižni Euro Effie Grand Prix za izvanrednu efikasnost komunikacije dodijeljen je agenciji M&CSAATCHI.GAD za kampanju "Nothing Compares to Havana". Riječ je o kampanji koja je fokusirana na postizanje veće kubanske autentičnosti brenda i njegovog pozicioniranja kao kulturnog brenda na tržištu, a osvojila je i Zlatnu Effie nagradu. Najveće priznanje primila je pak agencija Grey EMEA koja s četiri osvojene Euro Effie nagrade osigurala i prestižnu titulu "Agencije godine" po peti put u povijesti nagrada. Podružnice Greya u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji zaslužne su za uspjeh grupe. Euro Effie nagrade dodjeljuju se za najučinkovitije marketinške kampanje koje su bile aktualne u više zemalja Europe. Hrvatski Effie kandidati svoje će tržišne uspjehe moći odmjeriti početkom 2013. kada se otvaraju prijave za nacionalno natjecanje čiji će rezultati biti poznati u svibnju u sklopu dana komunikacija u organizaciji HURA-e. Ovogodišnjim međunarodnim žirijem Euro Effie nagrada predsjedao je Pierre Woreczek, viši potpredsjednik zadužen za brand strategije McDonald's-a za Europu, a uz njega o najboljima je odlučivalo 26 članova, odnosno predstavnika agencija i oglašivača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu