McCann grupa, sa svoje četiri specijalizirane agencije – McCann, Universal McCann, Digipark McCann i Weber Shandwick, kao prva u Hrvatskoj osnovana međunarodna marketinška agencija, već 25 godina uspješno djeluje na ovom turbulentnom marketinškom tržištu.
Ta je agencija uspjela zadržati jednu od vodećih pozicija njegujući specifičan pristup kreativnosti kao temeljnoj pokretačkoj snazi. Kreativnost je dodatno osnažena u suradnji s kreativnom agencijom Fahrenheit te u zadnje dvije godine zajednički tim niže brojne uspjehe i nagrade. 'Govoreći o kreativnim dosezima iz kreativne radionice McCann/Fahrenheit, treba spomenuti da je samo u posljednja dva mjeseca izašlo čak desetak kampanja za respektabilne klijente poput Francka, HT-a, Raiffeisen banke, Carlsberga, PIK Vrbovca itd. Upravo je to najbolji mogući način da pokažemo kako njegovati izvrsnost i poticati inovativnost u ovoj vrlo turbulentnoj grani industrije˝, kažu Daniel Vuković i Hrvoje Škurla, glavni kreativni direktori. 'Veseli nas da su ovi kreativni dosezi prepoznati i od strane struke˝, ističe Vuković. Na ovogodišnjim Danima komunikacija nagrade su se raspodijelile među vodećima agencijama, dok se McCann grupa istaknula s najvećim brojem nagrađenih različitih radova na svim strukovnim natjecanjima – Ideja X, Mixx i Effie.
'Biti kreativan nije jednostavno, a kad vam znatan dio klijenata čine vlasnici velikih svjetskih brendova koji imaju strogo definirane standarde i složen proces odobravanja kreative, onda je svaki kreativan odmak velik uspjeh. Upravo brojna strukovna priznanja i nagrade, kao i zadovoljni klijenti, znak su da smo ostavili trag˝, kaže Škurla. Kako kaže, brojni su primjeri dobrog razvoja brenda. "Mi smo ti koji grade komunikaciju brendova, oni na sreću ili nažalost ne mogu pričati, mi smo njihova usta, mi za njih slušamo i gledamo i to je dugotrajan proces. Brend ima svoj životni vijek, svoj životni put", tvrdi Škurla. ˝Ima onih koji misle da mogu nešto promijeniti s jednom kampanjom, ali nije tako, treba konzistentno graditi priču, imati viziju kamo brend ide, pratiti tržište i to je ono što mi radimo˝, dometnuo je Vuković. Navodi kako su kreativni timovi trenutno u odličnoj formi, rade produktivno i zdravo što se vidi po krajnjim rezultatima, kao i na zadovoljnim klijentima.
Kaže da je za to zaslužna kombinacija dobih međuljudskih odnosa, profesionalnosti i kvalitete, te prije svega kreativnosti i inovativnosti. Ističe kako je riječ o ljudima koji se druže nakon posla, organiziraju spontana druženja i zabave na terasi što je dodatan pozitivan odraz timskog duha.' Škurla pak ističe kako je u zadnje vrijeme mnogo ljudi došlo raditi, a da pritom gotovo nitko nije otišao, što je odraz zadovoljstva poslom i radnim okruženjem. U njihovoj agenciji, za razliku od drugih, ne postoji struktura klasičnih timova po klijentima, nego je njihova struktura u timu je vrlo plitka.
˝Kao glavni kreativni direktori komuniciramo sa svima svakodnevno, protok informacija nam je dinamičan i nemamo potrebu dijeliti ljude u timove jer se pokazalo dobrom praksom da su svi upućeni u sve, u standarde, atribute i vrijednosti nekog brenda, kaže Vuković. Kao svoj najveći uspjeh navodi to što doista voli svoj posao. ˝Meni je važno da mi je dobro na poslu, da se dobro osjećam među kolegama, da radim ono što me zanima i ugodno provodim vrijeme, a ako si uz to još i uspješan u tome što radiš, onda je to sjajna stvar˝, kaže Vuković. Na pitanje o svom najvećem dostignuću i uspjehu Škurla ističe znatiželju. "Smatram da je moj najveći uspjeh, a ujedno i uspjeh čitavog tima, to što smo i dalje znatiželjni. A onda nas još netko i nagradi za to što radimo…", poručuje Škurla.
U 25 godina rada što biste izdvojili kao najveći uspjeh?
Na temelju rezultata prošlogodišnjeg Effie natjecanja i aktualnog Effie indexa učinkovitosti koji rangira najučinkovitije oglašivače, brandove i agencije u svijetu, McCann Zagreb proglašen je najučinkovitijom agencijom u Hrvatskoj i regiji. Ipak, mislim da je naš najveći uspjeh to što smo s većinom naših klijenata uspjeli ostvariti dugoročne partnerske odnose temeljene na uzajamnom poštovanju i povjerenju. Primjerice, partnerstvo s Coca-Colom traje već punih 25 godina, dakle od samog osnutka agencije, a uspješnu dugovječnu suradnju imamo i s L'Orealom, Nestleom, MasterCardom…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu