Najpoznatiji kreatori YouTube sadržaja svoju moć koriste kako bi govorili o društveno odgovornim temama

Autor: Objava za medije , 28. rujan 2018. u 16:34
FOTO: Press

Današnje generacije slušaju ono što youtuberi govore, zbog čega je poželjno da oni snagu svojih riječi odgovorno koriste.

Da se nove generacije danas zabavljaju na drugačije načine i da ih zanimaju drugačije stvari već je prilično jasno. Dok su roditelji milenijalaca i generacije Z jedva čekali neki dobar koncert, današnji klinci se najviše vesele kada mogu upoznati svoje idole, mlade youtubere i kreativne kreatore koji na ovoj popularnoj platformi trenutno zarađuju pozamašne svote novca i od YouTube posla jako dobro žive.

Te današnje zvijezde nisu rock glazbenici, filmski i kazališni glumci ili nešto treće, oni su mladi kreativci koji žive uglavnom od društvenih mreža i snimanja za YouTube. I to je ono što danas prolazi i zanima i mlade, ali i brendove koji im se redovito javljaju za suradnju. No, da ti 'novi klinci' svoju moć i svoj glas ne koriste samo kako bi promovirali sebe i ono što rade dokazuju brojne korisne teme o kojima često javno govore.

JoomBoos je vodeći YouTube kanal u Hrvatskoj

Primjerice, ako bismo izdvajali najpopularnije YouTube kreatore u Hrvatskoj, to je onda svakako JoomBoos. Taj je kanal pokrenut 2015. godine, a danas broji gotovo 500 tisuća pretplatnika i 1.500.000 jedinstvenih YouTube gledatelja, dok je cijeli brend, uključujući i ostale kanale, u srpnju dosegao više od 2.000.000 korisnika (Google Analytics, YouTube, Facebook, Instagram 2018/07).

JoomBoos okuplja najbolje i najpopularnije YouTubere u zemlji, a svi oni zajedno s JoomBoosovim timom neprestano produciraju zabavan i edukativan, ali i društveno odgovoran sadržaj. Na samim počecima, točnije 2016. godine, JoomBoos se uključio u kampanju Sigurnost na internetu, u sklopu koje su snimali video materijale u kojima su progovarali o nasilju na internetu. Kako se i sami youtuberi koji rade na JoomBoosu, ali i svi ostali koji redovito koriste internet, susreću s takvom vrstom nasilja, činjenica da o tom problemu i potrebi njegova rješavanja govore mlade zvijezde koje prate milijuni fanova – nevjerojatno je moćna. Jer, ti će mladi ljudi ponekad prije poslušati youtubere čije sadržaje prate iz dana u dan, nego svoje roditelje ili učitelje. A kad već njihova riječ ima toliku snagu, hvalevrijedno je da to koriste kako bi progovarali o ovako važnim temama.

Kampanje protiv nasilja

JoomBoos je, osim spomenute kampanje, bio uključen i u Anti-bullying kampanju, a njihovi youtuberi uvijek otvoreno progovaraju o vlastitim iskustvima s nasiljem koje su trpjeli, ali i o tome zašto treba imati nultu toleranciju prema nasilju. Petra Dimić, jedna od najpopularnijih JoomBoos kreatorica, ove je godine progovorila o tome kako je u školi bila glavna meta nasilja i poručila mladima da budu blagi i dobri jedni prema drugima. Ovakve i slične važne teme youtuberi često javno komentiraju, a osim na svojim kanalima i u obliku videa, o njima često i uživo govore svojim fanovima na meet up-ovima.

Uskoro najveći youtuberski spektakl u Zagrebu

JoomBoos 21. listopada u Areni Zagreb organizira najveći YouTube spektakl u regiji, Totalni JoomBoos, gdje će se okupiti najpopularniji svjetski, domaći i regionalni youtuberi. Očekuje se oko 15 tisuća mladih, njihovih roditelja i svih najvećih obožavatelja, a osim zabavnog programa, bit će i onog edukativnog i društveno korisnog.

Mnogi youtuberi koji 21. listopada stižu u Zagreb, poput britanske zvijezde KSI-ja, naših JoomBoosovaca i regionalnih youtubera poput Beograđanina Bake Prase, bave se humanitarnim radom. Također, oni su svjesni moći koju njihove riječi imaju na mlade obožavatelje, zbog čega ih često pozivaju da žive zdrav život, budu dobri prema vršnjacima, da ne vrijeđaju druge i da se ne prepuštaju porocima. Njihovi fanovi im vjeruju, zbog čega je važno da youtuberi što češće govore o ovim važnim temama.

Svi youtuberi koji stižu na Totalni JoomBoos taj će važan dio uključiti u svoje druženje s tisućama fanova koji ih ondje dolaze podržati i vidjeti, baš kao što su to radili i na svakom dosadašnjem druženju. Oni su sjajan primjer da mladi youtuberi nisu samo 'neki klinci' koji provode previše vremena na internetu i raspravljaju o nevažnim temama te na tome zarađuju novac. Oni su i društveno odgovorni mladi ljudi koji druge mlade ljude uče tolerantnom ponašanju. Takvih uvijek treba.

Više informacija o eventu je na stranici Totalni.JoomBoos.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close