Najkreativniji je hrvatski automobil

Autor: ant , 22. travanj 2010. u 22:00

Udruga MRAK dodijelila je nagrade za inovativnost i kreativnost i lansirala novu internetsku mrežu Mozgalo

U srijedu je treću godinu zaredom u zagrebačkom Muzeju za suvremenu umjetnost održana svečana dodjela nagrada za kreativnost i inovativnost. Nagrade su dodijeljene u devet kategorija, a u kategorijama “Kreativni i inovativni proizvodni program ili proizvod” te “Kreativni i inovativni menadžer ili menadžerica” pobjednik je bila tvrtka Dok-ing sa svojim automobilom XD Concept, odnosno njezin glavni menadžer Vjekoslav Majetić. Majetić je za Poslovni dnevnik rekao kako su nagrade za njegovu tvrtku i njega samog veliko priznanje i zadovoljstvo te je zahvalio medijima na velikoj podršci u projektu prvoga hrvatskog automobila.

Veliki interes za XD
“Od sljedeće godine počinjemo proizvoditi prvi hrvatski automobil za masovne potrebe, a kako bismo uspjeli zadržati proizvodnju u Hrvatskoj, u potrazi smo za investitorima”, rekao je Majetić. Objasnio je da će električni automobil XD Concept doživjeti male promjene u dizajnu te da će se proizvoditi u više cjenovnih opcija. Također kaže da će nastojati biti konkurentniji na tržištu od sličnih automobila kao što su Toyota i Smart. Ususret Danu planeta Zemlje Vipnet je osvojio nagradu za program zaštite okoliša u kategoriji “Kreativni i inovativni projekt održivog razvoja”. U Vipnetu su posebno usmjereni na zelene inicijative i procese koji štite okoliš i prirodne resurse. Budući da prate zahtjeve korisnika, prvi su na tržištu u sve Vip centre uveli vrećice od recikliranog papira te su u ponudu uveli izbor “zelenih” mobitela i solarnih punjača. Da je društveno odgovorno poslovanje važan dio Vipnetove poslovne strategije, potvrđuje i podatak da je zgrada sjedišta Vipneta na zagrebačkom Žitnjaku u potpunosti sagrađena prema najvišim ekološkim standardima. “Na Dan planeta Zemlje organizirali smo internu akciju ‘Pola sata za Zemlju’ u sklopu koje će svih tisuću zaposlenika Vipneta čistiti svoje urede i sortirati otpad nakon čega će se otpad reciklirati”, dodala je Jusić. Istaknula je i kako Vipnet već osam godina sudjeluje u svojevrsnoj ekološkoj kampanji, a ona se odnosi na donacije za razminiranje Hrvatske.

DM nagrađen za razvoj tolerancije
Najbolji kreativni i inovativni projekt poticanja i razvoja tolerancije prihvaćanja različitosti u poslovnom okruženju bio je DM-ov “Zapošljavanje osoba s invaliditetom”. Drogerie-Markt je od 2002. ostvario suradnju s Udrugom za inkluziju i od tada redovno zapošljava osobe s invaliditetom. U prodavaonicama rade pomoćne poslove, a u distribucijskom centru poslove etiketiranja. U DM-u su preko Udruge za inkluziju angažirane 32 osobe. Ti zaposlenici izrazito su predani svom poslu, usredotočeni i marljivi te zbog toga često služe i kao uzor drugim djelatnicima. “Nama u DM-u ova je nagrada posebno draga jer pokazuje kako je prepoznata filozofija našeg rada u kojoj je čovjek na prvome mjestu i u središtu svega”, izjavila je Marinka Akrap, članica Uprave za nabavu, marketing i odnose s javnošću DM-a. “Tvrtka smo koja uspjeh ne mjeri isključivo rastom prihoda, već ponajprije kvalitetom odnosa prema ljudima, bilo da su zaposlenici ili kupci. Pozivam i ostale tvrtke da slijede naš primjer te zajedno s nama aktivno sudjeluju u životu zajednice u kojoj djeluju jer svaka uspješna tvrtka ima dužnost biti i društveno odgovorna”, rekla je Akrap.

Činjenice

Manji PDV
Vjekoslav Majetić s ponosom ističe kako interes za Dok-ingov automobil ne jenjava jer stalno stižu nove ponude za izvoz u Njemačku, Italiju, Šri Lanku i Kolumbiju. Glavni menadžer Dok-inga smatra da u razvoju biznisa ne postoje velike prepreke ako imate dobar proizvod. Široj javnosti Dok-ing je postao poznat po električnom automobilu, a u stručnoj je poznat po inovacijama u radnim strojevima. “Upravo sam stigao iz Afrike gdje smo predstavljali radni stroj za rudnike koji se zove Dozer, a u tvrtki radimo na još četiri inovacije na tom području”, istaknuo je Majetić.

Društveno odgovorni Vipnet
“Kompaniji Vip nagrada za program zaštite okoliša jako puno znači jer smo prepoznati i kao lider u inovacijama na telekomunikacijskom tržištu i kao lider u društveno odgovornom poslovanju”, rekla je Dubravka Jusić.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close