Prema najavama, ovo će biti prva mobilna prepaid usluga u Hrvatskoj u kojoj će korisnici uz telefoniranje, SMS, MMS i surfanje internetom imati pristup besplatnim medijskim i zabavnim sadržajima.
Tehnički je 24mobi virtualni mobilni operater koji koristi mobilnu infrastrukturu Hrvatskog Telekoma. Radovan Klaić, član Uprave 24sata zadužen za razvoj novih poslovnih modela, kaže da "HT u projekt unosi snagu i pouzdanost telekomunikacijskog partnera, a 24sata svoje najjače adute: snažan, visoko prepoznat i popularan brend, sadržajnu nadogradnju mobilnih opcija te najjaču medijsku platformu u Hrvatskoj".U timu koji je osmislio i provodi ovaj projekt navode kako su usluge zamišljene za korisnike koji su zaljubljeni u život i u stalnoj potrazi za zabavom.
"Uz atraktivne tarifne opcije, korisnici 24mobi dobivat će svakodnevno mobilne novine 24sata koje će pružati kratki pregled najzanimljiviji vijesti koje će tek sutra biti objavljene u novinama ili na webu. Moći će dobiti 'breaking news' SMS koji će isporučiti najvažnije informacije onog trena kada se dogode te dnevni SMS horoskop. Stoga je i marketinški slogan koji prati lanisranje ove naše usluge – Zabava narodu", kaže Marica Jakopović, voditeljica projekta sa strane 24sata. "Brending i kampanju radila je kreativna agencija Najlon koja je kreirala lik ninje kao utjelovljenje mreže 24mobi", otkriva Jakopović.U 24sata ističu kako su pokrenuli 24mobi kao prepaid uslugu, jer on pruža korisnicima jednostavnu kontrolu nad budžetom.
"Uvjereni smo da će naša nova usluga zbog niza dodatni pogodnosti biti najatraktivnija za našu ciljanu skupinu. Smatramo da taj fokus na dodavanje vrijednosti, uz kvalitetnu osnovnu uslugu mobilnih komunikacija, ima svoje mjesto na tržištu koje nije ispunjeno postojećom ponudom", rekao nam je Tomislav Klarić, direktor posebnih projekata u 24sata. Korisnici 24mobija će imati potpuno besplatan podakovni pristup na portal 24sata.hr. U drugoj fazi lansiranja, korisnicima će se nuditi paketi s povoljnim mobilnim uređajima.
Klaić ističe da je na projektu, uz direktora projekta Tomislava Klarića, voditeljicu projekta Maricu Jakopović, i asistente Marka Jankovića i Ljiljanu Milanović sa strane 24sata, radio i veliki tim Hrvatskog Telekoma: Ivona Petrović, Tomislav Obadić, Ana Leko, Lordan Kondić, Igor Vavro, Diego Perez Tenessa De Block, Ivana Šarlija i Ines Grgurević."Slušajući naše korisnike identificirali smo dio koji HT trenutno ne pokriva s niti jednim postojećim brendom te smo mu odlučili pristupiti kroz suradnju sa 24sata. 24sata se pokazao kao idealan partner za ovaj dio tržišta zbog toga što ga ti korisnici čitaju, cijene i vole", rekla je Nataše Rapaić, član Uprave i Glavni operativni direktor za privatne korisnike HT-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu