Najbolje vrijeme za vaše online komunikacijske i marketinške aktivnosti

Autor: Poslovni.hr , 15. srpanj 2016. u 15:23
Foto: Fotolia

Vrijeme utječe na rezultate i efikasnost vaših komunikacijskih i marketinških aktivnosti. Naučite kako odabrati idealno vrijeme za objavu svojih sadržaja.

U gomili medija koje koristimo u poslovne svrhe i masi konkurencije, tajming značajno utječe na rezultate i efikasnost. U praćenju statističkih pokazatelja, za idealno, optimalno ili adekvatno vrijeme objave sadržaja uzimaju se u obzir faktori –  brendovi koji objavljuju sadržaj, publika i njihove navike, vrsta poslovanje (B2B ili B2C) i tržište. Iznesene statistike u nastavku blog posta prezentiraju prosjeke, a ne treba zanemariti i faktore koji mijenjaju te statistike na dnevnoj bazi, kao što su primjerice eksterni – “vrijeme pri kojem veliki dio ciljane skupine nije online”, do širih kretanja poput trenutnog primjera Europskog nogometnog prvenstva.

Počnimo od najuobičajnijeg i najčešćeg komunikacijskog kanala – e-maila! Zaključci su temeljeni na istraživanjima najvećih newsletter servisa poput Mailchimpa, kao i ostalih globalnih komunikacijsko-konzultantskih kuća, piše BizIT.

E-MAIL – Kojim danom slati newsletter, u koje vrijeme i kakvi su prosječni rezultati

Faktori koji definiraju vrijeme su dan u tjednu, sati u određenom danu te vrsta i cilj e-maila poput: postotka otvaranja, postotka poduzete akcije (npr. klika) te vrste sadržaja: edukacijski, prodajni, informativni…

Prema istraživanjima, najbolji dani za slanje e-mailova su utorak i četvrtak. Upravo se tim danima i šalje najviše e-mailova, a i najveći je postotak otvaranja od cca. 18%. Kako ciljevi različitih brendova variraju zavisno o vrsti poslovanja, primjereno je uzeti u obzir da većina konkurenata i tržišinih aktera šalje mailove upravo tim danima te da je zavisno o vašem poslovanju moguće uzeti u obzir slanje drugim danima.

Nadalje, najnezanimljiviji dani za slanje e-mailova su vikendi, tj. subota i nedjelja.

Što se tiče vremena u toku dana, porast otvaranja e-mailova se bilježi u vremenu između 12 i 16 sati. Uzevši u obzir da je prosječno otvaranje e-maila realizirano u roku sat vremena od primitka, nameće se zaključak kako je e-mailove potrebno slati u prijepodnevnim satima. Također, prema istraživanjima sljedeće najpogodnije vrijeme za čitanje e-mailova je između 20:00 i 24:00 h.

Ovisno o samoj vrsti sadržaja koja se šalje, a podjelivši je na dvije osnovne vrste – edukacijske/informativne i prodajne sadržaje zaključci su kako je prve pogodnije slati početkom tjedna, a druge krajem tjedna.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close