Stručnjaci iz Brandoctora pronašli su inspiraciju u poznatoj usporedbi "škrt kao Bračanin" te osmislili novu brend strategiju Vina Brač 1903 nastalih u bračkoj vinariji Jako vino u vlasništvu Jake Andabaka. Iz brend strategije proizašao je i dizajn vjerojatno najmanje vinske etikete na svijetu koju su osmislili Bruketa&Žinić OM. Uz novi brend Vina Brač 1903, vinarija Jaka Andabaka poznata je i po vinu Stina.
Kako kažu, osmislili su etiketu koja je mala upravo onoliko koliko je škrta zemlja, dok je okus vina bogat poput bračkog duha. "Istraživanjem o otoku i njegovim posebnostima, uvidjeli smo kako je Brač otok kontrasta, istovremeno oskudan i bogat, odvojen i povezan, ponizan i prkosan. Temelj brend strategije je i najvažniji kontrast Brača – Škrta zemlja, bogat duh.
Škrta zemlja simbol je svakodnevnog teškog rada, dok bogat duh predstavlja upornost i inat običnog bračkog čovjeka da prepozna ljepotu života u malim stvarima te iz gotovo ničega stvori nešto dragocjeno", objašnjava Anja Bauer Minkara iz Brandoctora. Osim priznanja za najbolju vinsku ambalažu u Europi 2012. godine, vino Stina vlasnik je bronce s prestižnog natjecanja Art Directors Club, a prošle ih je godine najveći svjetski online distributer vina wine.com uključio u svoj promotivni film.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu