Poslovni dnevnik prvi put je dobio nagradu European newspaper award za tipografiju nakon provedenog redizajna 2008. godine.
Naime, redizajn i tipografiju Poslovnom je napravio Helge Schalk, priznati austrijski dizajner i kreativni direktor. Specifičnost te nagrade, koju je osnovalo Udruženje novinskih dizajnera iz Njemačke, je vrednovati suvremene koncepte novina i razgovjetnu i zanimljivu vizualizaciju teksta kako bi on bio čitateljima razumljiv. Nagrade se dodjeljuju dnevnim novinama i magazinima, podijeljenim u kategorije prema dosegu na lokalne, regionalne i nacionalne. Novine koje se kandidiraju trebaju imati kontinuitet izlaženja i standardnu kvalitetu izdanja pa se žiriju trebaju slati originalni primjerci novina. Kontinuitet kvalitete Poslovni dnevnik je dokazao dobivajući nagrade na ovom natjecanju šest godina zaredom i to ilustracijama infografičarke Ivane Kučko, grafičarke Lidije Stanko i art direktora Predraga Vučinića.Te se 2008. godine, kada je Poslovni dobio prvu nagradu u nizu, za European newspaper award prijavilo 236 tiskovina iz 27 zemalja.
Na konferenciji u Beču koja svake godine prethodi svečanoj dodjeli nagrada kao glavne trendove okupljeni stručnjaci su detektirali veliku konkurenciju besplatnih izdanja novina, besplatno objavljivanje novinskih tekstova na internetskim portalima i trend starenjea populacije koja čita novine. Kao odgovor na sve nabrojane izazove, zaključili su prisutni stručnjaci, potrebno je usavršiti vizualni izgled novina.Iduće godine, na 11. izdanju The European newspaper award, žiri je nagradio dvije naslovnice Poslovnog dnevnika: naslovnicu Poslovnog objavljenu 11. svibnja 2009. s naslovom "Nizak rejting Mađarske povećao cijenu Inina kredita" i naslovnicu od 14. svibnja "Dnevno najmanje jedna tvrtka zatraži otvaranje stečaja". Specijalno priznanje žirija dobilo je još jedno Styrijino izdanje u Hrvatskoj: dnevne novine 24 sata. U konkurenciji je 2009. godine bila 241 tiskovina iz 27 zemalja.Glavni trendovi o kojima se razgovaralo na kongresu te su godine bili su sve veći vizualni elementi u novinama, podjednako fotografije i infografike, trend korištenja boja kao vizualnih elemenata za isticanje teksta a prodaja novina u Njemačkoj je bilježila rast: "Die Zeit" se prodavao za 4 posto bolje nego u 2008., a "Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitu ng " 3,2 posto više.
Rasla je i prodaja austrijskog "Kleine Zeitung".Vizualizacija teksta rubrike In&Out naslova "Zašto mrzimo ili volimo neku hranu" nagrađena je na na 12. izdanju European papers award, a tekst je objavljen na duplerici Poslovnog dnevnika 22. siječnja 2010. godine. Nagrada je dodijeljena na kongresu European newspaper, na kojem se najviše govorilo o smanjivanju formata novina na dimenzije slične onima tabloida – naime, mlada je čitalačka publika odlično prihvatila manje formate novina. Te je godine zabilježeno najviše prijava upravo za kategorizaciju vizualizacije, infografike i fotografije, što je dokazalo predviđanja kako će dnevne novine prema elementima obrade sve više sličiti magazinima. U natjecanju za nagrade sudjelovalo je 226 tiskovina iz 27 država.Za Poslovni dnevnik je dnevnik 13. natjecanje Europske novinske nagrade bilo najuspješnije, jer je osvoji očak tri nagrade: za najbolje naslovnice, najbolje stranice s oglasima te najuspješniju vizualizaciju teksta. U konkurenciji 226 novina pristiglih iz 27 europskih zemalja deseteročlani međunarodni žiri sastavljen od uglednih novinara, profesora i dizajnera najbolje dizajniranima proglasio je naslovnice Poslovnog dnevnika od 18./19. ožujka 2011., 1. kolovoza 2011. i 5. rujna 2011. Radi se o naslovnicama Poslovnog dnevnika na kojima su objavljeni tekstovi pod naslovima "Direktori Zabe i PBZ-a u Vladinu odboru za ulaganja", "Od rebalansa nas spasilo 870 milijuna kuna državnih tvrtki" te "Enterprise Investors odradio prvi krug razgovora s malim bankama".
Sve nagrađene naslovnice odlikuje moderna infografika koju potpisuju Predrag Vučinić (art direktor Poslovnog dnevnika) i Ivana Kučko.Međunarodni je žiri najkvalitetnije dizajniranima ocijenio je i stranice Poslovnog dnevnika s uključenim oglasima (3. stranica od 5. studenoga 2010., 9. stranica od 17. lipnja 2011. i 5. stranica od 20. lipnja 2011.). Treću nagradu Poslovni dnevnik osvojio je za najuspješniju vizualizaciju teksta (visual storytelling), a odnosi se na prilog "U fokusu" od 17. veljače 2011. godine koji je čitateljima nudio praktične savjete kako ispuniti poreznu prijavu.U kategoriji najbolje liustracije Poslovni dnevnik dobio je nagradu i na 14. izdanju European newspaper award za naslovnicu objavljenu 14. listopada 2011. godine. Nagrađena je ilustracija s naslovnice Poslovnog dnevnika od 14. listopada 2011. godine. Te je godine su na natjecanju službeno uvedene i kategorije prilagođavanja novinskih sadržaja tabletima i iPhoneom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu