Potrošnja na oglašavanje na mobilnom internetu poskočila je prošle godine čak 82,8 posto, na 8,9 milijardi dolara, pokazalo je istraživanje kompanije Internet Advertising Bureau (IAB).
Više od polovine potrošnje, 52,8 posto, slilo se u oglase objavljene na stranicama s rezultatima pretraživanja, dok je udio oglasa na displejima bio 38,7 posto, a onih na porukama 8,5 posto. Najviše se na oglašavanje na mobilnom internetu trošilo u azijsko-pacifičkoj regiji, 40,2 posto ukupne potrošnje. Udio Sjeverne Amerike je 39,8 posto, a Zapadne Europe 16,9 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu