Natjecanje B2Run vraća se napokon na fizičke staze u Hrvatskoj, zadnje je bilo 2019. Nakon dvije godine prisilne pauze zbog pandemije koronavirusa, utrka zaposlenika tvrtki, obrta, udruga i institucija starta 19. svibnja u Splitu, 2. lipnja je u Rijeci, 30. lipnja u Osijeku i onda 15. rujna ovogodišnje izdanje završava u Zagrebu. Novost je i da je organizator novi, točnije stari – najpoznatija poslovna utrka vraća se pod okrilje konzultantske tvrtke Vetturelli. Dijana i Viktor Vetturelli, koji je vode, ističu da im se lani obratio švicarski Infront, koji je 2018. kupio njihov projekt B2BRun i nakon 3 godine rasta dodao ga svjetskoj seriji takvih utrka.
”Rekli su nam da su u potrazi za novim organizatorom u Hrvatskoj i pitali nas jesmo li zainteresirani. Pitali smo se ima li to za nas sad smisla i što kaže naša mreža partnera (dobavljača i sponzora)”, kaže Dijana, a Viktor dodaje da su svi partneri potvrdili da bi ponovno surađivali, i prvi bitni koraci su napravljeni. B2Runovi privlače na tisuće sudionika, a 70% njih su inače netrkači pa zaista brzina i spretnost nisu prioritet za sudjelovanje. U fokusu su druge vrijednosti:
”Postoje sudionici koji se doslovno prošeću. Riječ je o pokretanju međusobne i međuodjelne komunikacije, jačanju neformalnih veza unutar organizacija i širenju osjećaja radosti i zajedništva”, upozorava Dijana Vetturelli. Ima još razlika u odnosu na druge utrke:
”Ono što nas izdvaja je duljina staze – svega pet kilometara i trčanje radnim danom, četvrtkom, jer je riječ o tzv. afterwork događaju kako bi zaposlenici vikende mogli i dalje posvetiti svojim obiteljima”, kaže Viktor Vetturelli.
Ciljevi utrke su ostvarenje socijalne interakcije i s tim povezani zdravstveni aspekti. Kako tvrdi Viktor, dvije godine pandemije pokazale su da naš najveći problem nije nekretanje.
”Pandemija nije bila samo zdravstvena već i mentalna kriza. Ljudi su se osjećali usamljeno, ne samo fizički već im je nedostajao i osjećaj kolegijalnosti. To je kriza koja nas čini fizički bolesnima”, ističe on. Supruga dodaje da stoga s radošću promatraju kako u pojedinim poduzećima pripreme za utrku teku već dugo i da im je drago što zaposlenici imaju zajednički cilj kojem se posvećuju. Trčanje je, znamo, godinama prije pandemije bila aktivnost kojom su se bavili “svi” i koje i nakon korone postaje još poželjnije. Očekivano, ljudima je nedostajalo druženja i okupljanja, zasitili su se distance. Za nadolazeće utrke organizatori, a Vetturelliju su tu partneri Grawe, Hervis, Kala, Heineken 0.0 i Garmin, ne mogu procijeniti koliko bi trkača moglo nastupiti. Od prvog hrvatskog B2Runa 2015. broj im je bivao sve veći, no nakon protekle dvije godine ljudi su, kažu, puno oprezniji i s potvrdom prijave čekaju sve do zadnjeg trenutka.
”U prvom valu smo imali znatno veći broj prijava nego u proteklim godinama. Dobivamo i jako puno poziva i znamo da su u našim najvećim hrvatskim kompanijama velike pripreme u tijeku, tako da očekujemo dobru sezonu”, poručuje Viktor Vetturelli. Vetturelliji su, inače, osmislili i B2B cloud platformu Disqourse, za samoorganizirajuće grupno učenje. Osnovali su (Dijana i Silke Hermann) i istoimeni startup koji je kao edtech već sklopio suradnju s partnerima u Austriji, Brazilu, Kanadi, Koreji, Njemačkoj i Peruu. Poslovna utrka B2Run i ova obrazovna platforma pokazali su se – kompatibilnima.
”U B2Runu pričamo o socijalnoj interakciji, a Disqourse je inovativna socijalna tehnologija koja osnažuje zajedničke veze i pomaže u povezivanju individualnog razvoja i organizacijskog uspjeha. I kad B2Run sezona završi Disqourse preuzima snažnu ulogu u razvoju i rastu, i pokretanju organizacijske kulture i organizacijske agilnosti”, zaključuje
Dijana Vetturelli.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu