Farmacetski brend Apotek oglašava novu liniju proizvoda za njegu kose na način koji pomiče granice medija, javlja Mashable.
Naime, kompanija je u podzemnoj željeznici u Stockholmu opremila 'billboardove' sa zvučnim senzorima, koji omogućuju vrlo zanimljiv efekt. Na monitoru se prikazuje video u kojem se pojavljuje ženski model bujne kose, a kada podzemnom željeznicom prođe vlak, njena kosa se zavijori kao na vjetru, što daje privid kako žena u reklami reagira na ono što se događa u stvarnom svijetu.
Pogledajte video!
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = “//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1”; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu