Promocija hrvatskih vina pod brandom Vina Croatia-vina mosaica održana je tijekom vikenda u središtu Münchena u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i Hrvatske turističke zajednice.
Njemačkom i bavarskom tržištu predstavilo se 12 hrvatskih tvrtki, Aura Delikatessen, Baba delicije-Kuća pršuta, Badel 1862, Dingač Skaramuča, Kutjevo, Maraska, OPG Rajka Dvanajščak, Osilovac-Feravino, PP Orahovica, PZ Masvin, PZ Vrbnik i Zigante Tartufi, dok su se u gastro kući kuhala tradicionalna jela.
"Hrvatska eno-gastronomija na najbolji način predstavlja našu tradiciju, pa su autohtoni okusi i njihova promocija ključni korak u približavanju turističke ponude stranim tržištima.
To posebice vrijedi za Njemačku, jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg ostvarujemo gotovo 3 milijuna dolazaka," izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu