Na 35 stranica sažeo svojih 10 godina vrlo korisnog iskustva

Autor: Poslovni.hr , 05. lipanj 2018. u 09:58
FOTO: PRESS

Bojan Bernik iz agencije Morgan Grey napisao je opširni “Vodič kroz sponzorirane i native članke” u kojem je na 35 stranica sažeo svojih 10 godina iskustva u medijskom zakupu portala.

U vodiču za marketing, PR i sales stručnjake ćete saznati:

✓ da zakupom sponzoriranog članka na top 5 news portala možete imati potencijalni doseg od 1.000.000 čitatelja iz Hrvatske

✓ koji veliki news portali imaju najčitaniju naslovnicu (i zašto je to bitno)

✓ koji dani u tjednu i koje vrijeme u danu su najbolji za objavu članka

✓ koliko posjetitelja velikih news portala dolazi iz Zagreba

✓ koliko posjetitelja velikih news portala je starije od 60 godina

✓ zašto portal nikada ne može biti odgovoran za rezultate sponzoriranog članka

✓ kako izračunati koji je portal isplativiji

i još puno toga…

Vodič možete preuzeti OVDJE.

Komentirajte prvi

New Report

Close