‘Motiv za influencere mora biti širiti znanje, a ne profit’

Autor: Marta Duić , 27. listopad 2021. u 22:00
Natko Beck, komunikator godine/T. Miletić/PIXSELL

Beck tvrdi da trebamo više influencera koji govore o važnim temama primjerice financijske pismenosti, biologije ili zdravlja.

Marketinška se industrija odavno koristi neuroznanošću u oblikovanju potrošačkih navika, ali se tek sada priča o odgovornosti. Tu je poruku uputio specijalist radiologije u Dječjoj bolnici Srebrnjak i zdravstveni influencer dr. Natko Beck, koji je sudjelovao na konferenciji Social Responsibility in Marketing u organizaciji Međunarodne trgovačke komore (ICC) Hrvatska i Hrvatske gospodarske komore.

Influenceri uzimaju sve veći dio oglašivačkog kolača i dopiru do sve većeg broja mladih čije stavove formiraju kroz svoj rad što povlači pitanje njihove odgovornosti, pa ne čudi da je upravo njihovo djelovanje bilo među ključnim temama.

Beck tvrdi da trebamo više influencera koji govore o važnim temama primjerice financijske pismenosti, biologije ili zdravlja. “Motivacija mora biti širenje znanja, a ne profit”, smatra Beck.

Sheila Millar, potpredsjednica Komisije ICC-ja za marketing i oglašavanje te predsjednica Radne skupine ICC-ja za marketing i održivost istaknula je važnost društvene odgovornosti u sferi ekologije te napomenula kako tvrdnje proizvođača o netoksičnosti, održivosti, biorazgradivosti i slično moraju biti utemeljene na činjenicama.

“Ekološki marketing mora biti u skladu sa zakonima i propisima zemlje ili regije u kojoj se provodi kampanja”, poručuje Millar.

Komentirajte prvi

New Report

Close