Redovnim posjetiteljima kino dvorana bez sumnje je poznata Bonbonova reklama 'Moron' koja se više od dvije godine prikazivala prije projekcija filmova u Cinestaru, podsjećajući gledatelje kako pristojnost nalaže da isključe zvuk na svojim mobilnim telefonima. Jednostavnu, ali efektivnu reklamu na kraju je prepoznala i marketinška struka koja joj je dodijelila priznanja na festivalima IdejaX i Sudnji Dan.
Međutim, 'Moron' odlazi u povijest, a oni koji su ovoga vikenda bili u kinu vjerojatno su već vidjeli novu reklamu HT-ovog brenda. Naime, od subote 6. rujna krenuo je animirani spot pod nazivom 'Štucanje'.
"Dugo nam je trebalo da se odlučimo zamijeniti 'Morona' novom kreativom jer je od samoga početka emitiranja naišao na fantastične reakcije od strane posjetitelja kina, koji su u velikoj mjeri i ciljna skupina Bonbona", kazala nam je Ana Leko iz Bonbon tima. "Ipak, kako je Bonbon brend za mlade, dinamične ljude koji uvijek traže nešto novo, ove smo godine krenuli u izradu nove kreative", dodaje.
Zadatak realizacije nove reklame dobila je pritom marketinška agencija McCann Zagreb. "Agencija Fahrenheit je osmislila 'Morona', a kako su se oni u međuvremenu ujedinili s McCannom, bio je to prirodan nastavak suradnje", ističe Ana Leko, otkrivši kako će se reklama prikazivati u Cinestar kinima do godine dana.
U Bonbonu među ostalim tvrde kako su prve reakcije u kino dvoranama "odlične". "Nema boljeg pokazatelja od smijeha i pljeska da se publici u kinu nešto sviđa", kaže Leko, dodavši kako su komentari na društvenim mrežama također pozitivni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu