‘Moj etui za putovnicu je originalni hrvatski suvenir’

Autor: Marta Duić , 08. siječanj 2022. u 09:00
Magdalena Bešker, osnivačica brenda Ulica snova/PD

Ulica snova slavi desetu godišnjicu poslovanja i prvog personaliziranog planera.

Povodom desetog rođendana, Ulica Snova je pripremila slavljeničku kampanju s Magdalenom Bešker, osnivačicom brenda u glavnoj ulozi kako bi proslavili dosadašnje uspjehe te predstavili Moj Planer 2022.

Podsjetimo, Magdalena Bešker, kreativna poduzetnica iz Svete Nedelje, u potrazi za savršenim ženskim planerom, došla je na ideju da osmisli vlastiti. Lansiran 2011. godine, Moj Planer je donio dašak svježine na hrvatsko tržište planera.

“Željela sam planer koji će korisnike motivirati da svoje planove zapisuju, realiziraju i pamte. Moj Planer je otpočetka bio dostupan u širokoj paleti boja, a njegova draž je bila u razigranoj unutrašnjosti te personaliziranim koricama”, otkriva Bešker, koja je s vremenom ponudu proširila i na druge personalizirane proizvode, a njezin My Passport etui postao je prepoznatljiv kao unikatan hrvatski suvenir.

Suradnja s renomiranim brendovima
Osim dizajna, novi Moj Planer povodom desete obljetnice poslovanja dolazi u suradnji s renomiranim brendovima, poput Avona, Hendricks Gina te Aquae Vivae toplica. Osim planera, tu su i Moj Rokovnik, My Business Planer, Etui za Index, Etui za Dokumente, Bookmarker, Spomenar, Kemijske Olovke te Etui za kemijske olovke.

“Trenutno nas je dvoje u timu, a često po potrebi uzimam studente. Najviše posla je u listopadu, studenom, prosincu i siječnju, tada svakako moram angažirati dodatnu pomoć. No, u razmišljanju sam da zaposlim još jednu osobu kako bih se ja mogla posvetiti nekim drugim stvarima”, kaže Bešker.

Proizvodi ove kreativne poduzetnice mogu se kupiti na desetak mjesta diljem Hrvatske, a uglavnom su to knjižare i concept dućani. Osim Mog planera koji iz godine u godinu i dalje ima stalne kupce, u kao ključan projekt u prvih deset godina poslovanja Bešker ističe i My passport etui.

Prodaja raste unatoč koroni
“S etuijem za putovnicu sam napravila izvanredan potez jer takvo nešto nije postojalo nigdje u svijetu. Kako sam i ja sama putoholičar i putovnica mi je bila u stalnoj upotrebi, tako sam ju poprilično i uništila.

Etui za putovnicu je nastao iz potrebe kako bi se putovnica zaštitila, a pokazalo se da je i drugima to potrebno. Dodatan benefit je estetika, naime etui postoji u 50-ak boja i može se u potpunosti personalizirati po želji. To je ono što je druge etuije razlikovalo od moga. Oni se nisu mogli personalizirati. Proglašen je originalnim hrvatskim suvenirom”, kaže Bešker.

Nova tvrtka Magbellis orijentirana je na ponudu personaliziranih proizvoda za kućne ljubimce/PD

U ponudi je i Moj rokovnik koji je poslovnija varijanta, Moja bilježnica, My business planner, Spomenar etui za putovnicu, etui za dokumente, etui za kartice, etui za knjižicu za kućne ljubimce, etui za indeks, etui za sitniš, etui za kemijsku, kemijske, poklon kutije, bookmarkere. I naravno, svaki od tih proizvoda se može personalizirati.

˝Moje poslovanje je inače online osim Interlibera na kojem sam prisutna svake godine. Ali začudo, u vrijeme pandemije nam je prodaja rasla˝, otkriva Bešker.

Kako kaže, upravo radi na velikom projektu za kojeg se nada da će ugledati svjetlo dana kroz dva mjeseca. ˝Svake godine imam neke nove izazove. Mislila sam da sam do sada sve naučila te da me ništa više ne može iznenaditi, no i mene je zatekao covid.

Bilo je puno teže doći do materijala, nastala je nestašica papira i kartona, sve usluge su poskupile. Svaka godina nosi nešto svoje. Ali navikla sam se nositi s time.

50

boja na raspolaganju je za etui i može se kreirati prema željama

Najveći uspjeh mi je što moji proizvodi postoje na tržištu i nakon deset godina a prodaja raste. Mislim da kada opstanete toliko godina znači da radite kvalitetno inače vam se ljudi ne bi vraćali˝, ističe Bešker.

Nova poslovna ideja
Ova mlada poduzetnica nedavno je otvorila i novu tvrtku Magbellis orijentiranu na ponudu personaliziranih proizvoda za kućne ljubimce koji se mogu naručiti putem web stranice brenda.

˝Ideju je začeo moj pas Jacky kojega smo udomili. Naime, budući da on voli prošetati i sam, tako često završi u blatu, a svaka ogrlica koju bi mu kupili bila je kratkog vijeka i završila bi u smeću. Tada sam ja odlučila napraviti ogrlicu koja će trajati.

Ta moja kožna ogrlica je s njim preživjela štošta, ali je ostala čitava. Bila je prljava, no nije se raspala, a s obzirom na to da se nije raspala godinu i pol dana, odlučila sam ju plasirati na tržište˝, objašnjava Bešker svoju novu poslovnu ideju.

Prirodno su došli i drugi proizvodi poput dvostrane bandane koja se može personalizirati, leptir mašnica, a među zadnjim proizvodima koje je dodala u asortiman su i drvena personalizirana vješalica na koju se zakači lajna te pet etui koji služi za knjižicu koju nosite kod veterinara.

˝Traženi su svi proizvodi podjednako jer očito svi mi volimo uređivati naše peseke˝, poručuje za kraj Bešker.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Dajte molim vas ovo je za prodavat na seoskom proštenje. A vijest je za crkveni list neke zabiti. Besposleni pop i jariće krsti.

New Report

Close