Glasovita irska kompanija u demokratizaciji putovanja i misiji da ih učini dostupnim svima, vodila se ciljem da žele biti brand o kojem se najviše priča. Šaljivim sadržajima i pomalo drskim pristupom ostvaruju impresivne rezultate. “U kratkom razdoblju uspjeli smo doći od 5 milijuna do 20 milijuna ljudi koje dosežemo tjedno te čak 1,5 milijardi dosega godišnje”, otkrio je. Za to je velikim dijelom zaslužan i njihov TikTok profil, koji je među najpoznatijima na toj aplikaciji i na kojem trenutačno imaju čak 2 milijuna pratitelja. Popularni su i na Twitteru, na kojem ih prati više od 700 tisuća ljudi.
Corcoran ističe da korisnici cijene iskrenost, ljudskost, praćenje trendova i – humor. To je i skladu s njihovim disruptivnim brendom, što je luksuz koje mnoge kompanije nemaju.
U svojim specifičnim objavama obraćaju se svojoj glavnoj publici, Generaciji Z, koja takav sadržaj naprosto obožava. Ne libe se priznati da im se ponekad događaju i pogrešne procjene: “Vodimo se jednostavnom formulom – ako u prvih pet minuta određena objava ne dobije dovoljno pozornosti, brišemo je i idemo dalje. U suprotnom, slavimo uspjeh”, ističe.
Voditelj social i kreativnog odjela u Ryanairu pokazao je u Business Showroomu Hrvatskog Telekoma jednu TikTok objavu koja je imala gotovo 60 milijuna impresija i pojavila se u megapopularnom TV showu Jimmy Fallon. U svojim objavama, često se referiraju na popularne zvijezde, poput princa Harryja i James Cordena, čije situacije okreću u svoju korist.
”Kada bih morao jasnije pojasniti našu strategiju, iskoristio bih izjavu osnivačice Dermalogice, koja kaže – moraš biti spreman naživcirati 80% korisnika, kako bi došao do preostalih 20%. Korisnici te mogu voljeti ili mrziti, no sve je bolje nego biti dosada”, smatra Corcoran.
U Ryanairovom social timu strukturirani su tako da imaju tim koji prati najnovije trendove. Tu su i najviše najviše disruptivni. Milijunski utjecaj koji imaju, kaže, velika je odgovornost, ali i prilika za brend. Pritom se ne žele fokusirati na prodaju, nego na doseg prema korisnicima i stvaranje pozitivne percepcije. Kao primjer brendova koji mu se također sviđaju na digitalnim kanalima, Corcoran je naveo Aston Martin, Washington Post te brend vode – Liquid Death.
Otvaranjem poslovnog TikTok kanala među prvima u Hrvatskoj, Hrvatski Telekom također je postavio trendove i odlučio se šaliti i na svoj račun. Na panelu u sklopu Corcoranovog gostovanja, Tihana Sedlar Krauz, voditeljica Social Media & Esports projekata u HT-u, pojasnila je kako su kao glavne aktere svog TikToka pozicionirali svoje zaposlenike i to se pokazalo kao pun pogodak.
Osluškujući mlađu publiku, ostvarili su streloviti rast u broju pratitelja i angažmana i na Instagramu i TikToku, na kojem broje gotovo pola milijuna likeova.
”Hrvatski Telekom nema problema s prepoznatljivošću brenda u Hrvatskoj, stoga smo se i mi, kao i Ryanair, trenutno fokusirali na pozitivan utjecaj koji želimo imati na društvenim mrežama. Holistički pristupamo svim kanalima, Instagramu, TikToku i drugima te pomno smišljamo poruke koje želimo odaslati korisnicima”, istaknula je Sedlar Krauz. Panel razgovoru pridružila se i Nina Klarin, voditeljica social odjela 404 agencije, koja se složila kako je na društvenim mrežama potrebno biti autentičan i konzistentan oko stvari koje kompanija zagovara jer su istraživanja pokazala kako mladi ne vjeruju svemu što pročitaju online. Mladi žele da se brandovi založe za stvari koje su im bitne. Stoga treba pratiti, osluškivati i brzo reagirati, i to se nakraju stvarno isplati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu