Poslovni.hr
Mogu li budžeti za digitalno oglašavanje prestići televizijske?
Podijelite:
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Fotolia
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Foto
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset milijuna kuna godišnje/Fotolia
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset
Potreba za što većom mobilnošću i fleksibilnošću uvelike diktira trendove na marketinškom planu/Fotolia
SLIKA:
1
od 2
HURA je 2014. provela istraživanje koje je pokazalo da su ukupni prihodi agencija između dva i deset milijuna kuna godišnje/Fotolia
SLIKA:
1
od 2
New Report
Close
What type of report is this?
Misleading or scam
Offensive
Spam
Violent or abusive
Send