Moderan dizajn, luksuzan interijer i pola stoljeća ‘off-road’ iskustva

Autor: Marin Tomaš/24sata , 16. lipanj 2013. u 22:01
Luksuza, ali i prostora ovdje ne nedostaje

Cherokee je ponajviše napredovao tamo gdje je bio najlošiji – uglađenost, prostranost i komfor vožnje sada su na novoj razini.

Osim imena i imidža koji konkurenciji u off-road svijetu s pravom ulijevaju strah u kosti te kulerskog izgleda kakvog se ne bi postidio ni Schwarzenegger, Jeep je Grand Cherokeeju četvrte generacije podario impresivan Quadrive-Drive II 4×4 pogon.

Tijekom suradnje s Mercedesom profitirao je luksuznijim i profinjenijim interijerom te sjajnim automatskim mjenjačem. A sad mu je novi vlasnik, Fiat, poklonio moderan V6 dizelaš. I ne samo da nakon svega nije ispao poput Frankensteina, već je ovo bez sumnje najbolji Grand Cherokee u 20 godina dugoj povijesti legendarnog terenca. 

 

20godina

već postoji jedan od legendarnih terenaca

Napredak na bolje
Ponajviše je napredovao tamo gdje je bio najlošiji – uglađenost, prostranost i komfor vožnje sada su na sasvim novoj razini, u korak s modernim zahtjevima i konkurencijom. Isto vrijedi i za ležanje na cesti, koje je osjetno poboljšano u odnosu na prije, za što većinom treba zahvaliti zračnom ovjesu, koji se vrlo brzo i efikasno prilagođava različitim podlogama i uvjetima vožnje. Uz to, Fiatov 3.0-litreni V6 common- rail dizelaš u potpunosti podupire novopronađenu razinu uglađenosti, dok je 241 KS sasvim dovoljna snaga čak i po američkim standardima. A pritom nije rastrošan – na otvorenoj cesti vozili smo sa 8,4 l/100 km, na autocesti s 9,7, dok je u gradu prosjek bio 11,5 l/100 km.  Osim što je stabilan, tih i udoban na autocesti te sposoban postići više od 200 km/h, poput pravog Jeepa, Grand Chrokee će bez problema zagaziti i u najdublje blato. Od pomoći je tu svakako 4×4 pogon sa "šperama" na obje osovine, blokadom središnjeg diferencijala i reduktorom, ali i zračni ovjes, koji povećava udaljenost podnice od tla. 

Za sve sfere života
No Grand Cherokee je vrlo upotrebljiv i u drugim sferama života. Tako se straga može otvoriti samo staklo ili cijela vrata kako biste što lakše pristupili prtljažniku, koji nudi čak 780 litara prostora. Ni na stražnjim sjedalima, također presvučenim kožom, ne nedostaje prostora, kao ni komfora. U interijeru se osjeća duh Mercedesa – samo jedna ručica za brisače i žmigavce s lijeve strane, prepoznatljiva ručica mjenjača, pa čak i ukrasni umetci. Uz vrlo bogatu opremu, luksuza, ali i prostora ovdje ne nedostaje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close