Mladima u SAD-u Instagram važniji od Fejsa

Autor: Marta Duić , 01. rujan 2015. u 22:01
Facebook stari - svega dvije petine korisnika je mlađe od 34 godine/Reuters

Izvješće je pokazalo kako se demografija i sklonost prema društvenim medijima među korisnicima kontinuirano mijenjaju.

U SAD-u, spol, prihod i obrazovanje imaju malo utjecaja na to koristi li netko društvene medije. Ipak, svi ti čimbenici imaju veliki utjecaj na to koje društvene mreže pojedinac odluče koristiti.

Mnoge  popularne društvene mreže na samom vrhu top ljestvice društvenih medija – uključujući Facebook, Pinterest, Instagram su orjentiraniji prema ženskoj publici, i posljedično tome i privlače pažnju većinom žena. Istraživanje koje je proveo istraživački centar Pew je pokazalo da žene u SAD-u češće koriste Facebook od muškaraca za oko 11 posto, Pinterest 29 posto, a Instagram za 7 posto. S druge pak strane, Twitter i LinkedIn i dalje privlače uglavnom mušku publiku i oni su većinski korisnici.

U velikom izvješću BI Intelligence iz više je izvora pokazano kako se demografija i sklonosti prema društvenim medijima kreću i kontinuirano mijenjaju.  Pinterest je mreža koja ima ogroman, ako ne i najveći doseg među ženama. Pew istraživanje je pokazalo da je među američkim korisnicama interneta na Pinterestu aktivno 42 posto žena, u usporedbi sa svega 13 posto muškaraca koji koriste ovu mrežu. Za američke tinejdžere Instagram je odnedavno dobio status najvažnije i najčešće korištene društvene mreže.

 

44posto

korisnika LinkedIna ima plaću iznad 75.000 dolara

U Piper Jaffray teen istraživanju koje se provodi dva puta godišnje čak 32 posto američkih tinejdžera ga je navelo kao najvažniju društvenu mrežu koju koriste. Isto istraživanje je pokazalo da svega 14 posto njih preferira korištenje Facebooka. Snapchat, Vine i Tumblr imaju daleko najviše mladenačkih korisnika u svim bazama društvenih mreža koje su bile predmetom istraživanja. Prema podatcima comScorea 45 posto Snapchat odraslih korisnika su u dobnoj skupini između 18 i 24 godina, nakon čega slijedi Vine i Tumblr oboje sa 28 posto.

LinkedIn pretežno koriste visoko obrazovani i korisnici s visokim primanjima. Pew istraživanje je pokazalo da LinkedIn koristi 44 posto Amerikanaca s prihodima od 75.000 američkih dolara ili više. Aplikacije za poruke također su postali široko prihvaćene, ali još uvijek najviše dominiraju među mlađom populacijom. Prema istraživanju koje je proveo Edison te prema Triton Digital anketi 7 posto populacije SAD-a u dobi od 12 i stariji koristiti WhatsApp. ˝Starenje˝ društvenih mreža Facebooka, Twittera, LinkedIna, pa čak i Pinteresta je vidljivije nego ikad. To osobito vrijedi za Facebook, naime prema comScoreu manje od dvije petine njihove baze odraslih korisnika u SAD-u je u dobi od 18 do 34 godine. 
 

Komentirajte prvi

New Report

Close