PD Code
U srcu Zagreba

Mjesto gdje se poslovni svijet spaja s najboljim lifestyleom…

U Amadria Park Hotel Capitalu predstavljena premium lifestyle i luxury platforma Poslovnog dnevnika.

Domagoj Puljizović
09. veljača 2025. u 22:00
PD Code namjerava ponuditi 'ono nešto' što elegantno spaja poslovni i lifestyle segment, neraskidive sektore, koje povezuju kvalitetni pojedinci, tvrtke i vizije/Sandra Šimunović/PIXSELL

U zagrebačkom Amadria Park Hotel Capitalu u društvu brojnih čelnika i predstavnika poslovnog svijeta, kompanija koje posluju na hrvatskom tržištu, svečano predstavljen PD Code, premium lifestyle i luxury magazin i platforma Poslovnog dnevnika.

Marko Badurina, predsjednik Uprave HPB-a, Liana Keserić, predsjednica Uprave Raiffeisen banke, Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Končara, Andrea Doko Jelušić, izvršna direktorica Američke komore u Hrvatskoj, predstavnici Ine, Telemacha, Studenca, uživali su u programu i druženju kojim je simbolički obilježen početak nove, obogaćenje vizije medijskog brenda koji je u 20 godina stekao značajan kredibilitet i povjerenje javnosti relevantnim, stručnim i analitičkim sadržajem.

Za one koji pomiču granice

Lokacija za večernje gala druženje s istaknutim poslovnim liderima povodom predstavljanja novog magazina Poslovni dnevnik nije odabrao slučajno. Osim što slovi kao savršen spoj i modernog luksuza, Amadria Park Hotel Capital smješten je u zgradi bivše podružnice austrijske banke Wiener Bank, izgrađene 1923., koju su projektirali poznati bečki i londonski arhitekti Ernst Gotthilf i Alexander Neumann. Na početku eventa, okupljene je pozdravila direktorica Večernjeg lista Ivana Krajinović…

“Poslovni svijet ne čine samo kvartalni ciljevi i rezultati, iako znamo da ljudi u biznis svijetu ne mogu pobjeći od njih. U 2025. Poslovni dnevnik ulazi u novu eru, još dinamičniju, suvremeniju i bližu poslovnoj zajednici. Povjerenje čitatelja koje smo stekli, nastojimo njegovati i ne želimo izgubiti. Posebno među onim hrvatskim tvrtkama koje pomiču granice. Želimo ih još bolje razumijeti i pružiti im prostor za dijalog. U tom smislu, želimo im ponuditi nove sadržaje. PD Code spoj je biznisa, lifestyle i inspirativnih priča, krojen za profesionalce koji žele znati više”, istaknula je Krajinović.

Uzvanicima obratio i glavni urednik PD-a Mladen Miletić. “PD Code naše je novo lice, a zamislili smo ga kao mjesto susreta poslovnog svijeta i luksuza s najboljim biznisom koje povezuje ideje, ljude i trendove. Poslovni ljudi vole čitati o sebi, ali traže i nešto dodatno. Poslovni dnevnik ovim projektom izlazi iz zone komfora, a poslovnjacima i ne treba objašnjavati koliko je to važno.

Svaka kompanija koja želi biti uspješna mora izlaziti iz svoje zone ugodnosti i postavljati sebi ambiciozne ciljeve, a za našu redakciju to je segment i lifestylea i luxuryja. Ove godine, izdat ćemo dva PD Codea, jesenski i proljetni. Uz to, organizirat ćemo i tri druženja s poslovnom zajednicom u okviru PD Code kluba”, najavio je Miletić.

Za slobodno vrijeme

Atmosferu na predstavljanju PD Codea svojim decentnim nastupom upotpunila je operna solistica Irma Dragičević.

PD Code premium, lifestyle i luxury magazin, izlazit će dvaput godišnje na oko 150 stranica. Naslovnicu prvog broja PD Codea krasi kolaž hrvatskog umjetnika Ivana Picelja “CM – 4 – I.” iz 1964. kao simbol vizionara koji ostavlja trag za generacije koje dolaze. Magazin je to koji slijedi misiju Poslovnog dnevnika, a to je publici ponuditi proširenu stvarnost mogućnosti, tema i aktivnosti kojima teže pojedinci koji za sebe, u svoje privatno i poslovno vrijeme, biraju najbolje.

Štoviše, PD Code namjerava im ponuditi “ono nešto” što elegantno spaja poslovni i lifestyle segment, neraskidive sektore, koje povezuju kvalitetni pojedinci, tvrtke i vizije.

New Report

Close