Milka, Coca-Cola i Vegeta tri su najjače brenda široke potrošnje u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji, pokazuje istraživanje Valicona, tvrtke za tržišno savjetovanje i istraživanje, koje je provedeno dvanaestu godinu zaredom.
Vodeća dva mjesta na ljestvici su u dominantnoj prednosti dok su druge marke, uvrštene od trećeg do osmog mjesta, vrlo blizu jedna drugoj. Na vrhu ljestvice i dalje vlada Milka čokolada, koja nekoliko godina pokazuje inovativnost u kombiniranju klasičnog marketinga, proizvoda i cjenovnog pozicioniranja, sa širenjem u sve za Milku legitimne kategorije proizvoda, kažu u Valiconu. Do desetog mjesta slijede Cedevita, Argeta, Orbit, Smoki, Cockta, Nivea i Pepsi. Na ljestvici najjačih premalo je lokalnih brendova, ali ima i iznimaka. Tako je Jana, u kategoriji vode, došla na četrnaesto mjesto, dok je 2013. godine bila ispod dvadeset i petog mjesta. To je dokaz da se kontinuiran rad na regionalizaciji te uvođenje priče i emocije u brand isplati i odražava snagu brenda i njegovu poziciju na ljestvici, navode u Valiconu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu