Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda. Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit.
Ti su se hrvatski brendovi nadmetali s brendovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie i UBS-a. Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu