Međunarodni uspjeh hrvatskih brendova

Autor: Marta Duić , 07. ožujak 2016. u 21:59
Nagrađeni za rad na tri hrvatska brenda

Nagrađeni za rad na tri hrvatska brenda.

Brend konzultanti iz hrvatskog Brandoctora osmu godinu zaredom osvojili su najcjenjeniju svjetsku nagradu iz područja rebrandinga Rebrand100 Global Awards i to za rad na tri hrvatska brenda. Posebnu Distinction nagradu dobili su za rebranding Frodda i AutoZubaka, dok su za rebranding Degordiana nagrađeni nagradom Merit.

Ti su se hrvatski brendovi nadmetali s brendovima iz 42 zemlje, a postignutim rezultatima našli su se uz bok ili čak ispred nekih od vodećih svjetskih brendova poput Land Rovera, Cadillaca, Alitalie i UBS-a. Poslovni rezultati koje su ostvarili Froddo, AutoZubak i Degordian nakon rebrandinga potvrđuju i svjedoče o važnosti brand strategije za cjelokupno poslovanje.

Komentirajte prvi

New Report

Close