Međunarodni olimpijski odbor dodijelio sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za Olimpijske igre 2018-2024 Discoveryju i Eurosportu

Autor: Poslovni.hr , 30. lipanj 2015. u 08:42
David Zaslav i Christophe Moratal

Partnerstvo najvećeg sportskog događaja u svijetu i vodeće svjetske medijske kompanije koje uključuje sva prava s dosegom do 700 milijuna ljudi diljem Europe

Međunarodni olimpijski odbor danas je objavio kako se sva televizijska i multiplatformska prava na emitiranje u Europi za četiri Olimpijske igre od 2018-2024. dodjeljuju kompaniji Discovery Communications, matičnoj kompaniji Eurosporta.

Današnjom objavom započinje dugoročni partnerski odnos između najvećeg svjetskog sportskog događaja, Olimpijskih igara, i vodeće svjetske medijske kompanije Discovery Communications. Discovery i Eurosport će uz prosječno 10 kanala na svakom tržištu i kao broj 1 u europskoj online i OTT sportskoj ponudi s dosegom do 700 milijuna ljudi diljem Europe, osigurati veću pokrivenost Olimpijskih igara preko više ekrana nego ikada do sada. Discovery i Eurosport omogućit će snažan free-to-air pristup te inovativna partnerstva distributerima kako bi se Olimpijske igre mogle prenositi kao nikada prije. U svijetu koji zahtijeva mogućnost gledanja "bilo kada i bilo gdje", Olimpijske igre su neusporediv događaj za prijenos uživo koji generira velik broj publike i zaokuplja pozornost čitavog svijeta, te se na taj način povećava njegova vrijednost za oglašivače, distributere i poklonike.

Predsjednik Međunarodnog olimpijskog odbora Thomas Bach je izjavio: "Ovo je značajan ugovor za Discovery i MOO. Iznimno nam je drago imati Eurosport, europski dom olimpijskih sportova, kao partnera. Ovaj ugovor osigurava sveobuhvatnu pokrivenost Olimpijskih igara diljem Europe, uključujući i jamstvo osiguravanja free-to-air televizijskih prijenosa na svim teritorijima. Discoevry i Eurosport su pokazali veliku predanost Olimpijskim igrama, olimpijskim sportovima i budućnosti olimpijskog pokreta. MOO će prihode od ovog dugoročnog partnerstva rasporediti za podršku razvoju sporta u cijelom svijetu. Discovery i Eurosport također su prihvatili izazov da u suradnji s MOO-om razviju i novi olimpijski kanal u Europi. Povrh svega, ovaj ugovor osigurava ljubiteljima sporta u Europi mogućnost gledanja Olimpijskih igara i olimpijskih sportova na platformi po izboru, u vrijeme održavanja Igara, ali i van njega."

Predsjednik i glavni izvršni direktor kompanije Discovery Communications David Zaslav je dodao: "Danas je povijesni dan kada s ponosom dodajemo olimpijske prstenove u Discovery Communications portfelj. Dugoročna programska obveza koju smo sklopili s predsjednikom Bachom i Međunarodnim olimpijskim odborom potvrđuje vodeću poziciju Eurosporta za sport diljem Europe, a njome će se značajno poboljšati i prisutnost Eurosporta na svim platformama. Uz bogatu dugogodišnju tradiciju emitiranja zimskih i ljetnih olimpijskih sportova na Eurosportu, prijenos Olimpijskih igara, najvećeg sportskog  događaja u svijetu, urednički i strateški se savršeno uklapa. Ali najviše od svega, ovo novo partnerstvo znači dobitak za sve ljubitelje sporta u Europi, jer ćemo njime omogućiti rekordne količine sadržaja na svim platformama i pobrinuti se da olimpijski plamen gori tijekom cijele godine."

Discovery je stekao ekskluzivna prava u vrijednosti od 1,3 milijarde eura, na svim platformama, uključujući i free-to-air televiziju, pretplatu/pay-TV televiziju, internet i mobilne telefone na svim jezicima diljem 50 zemalja i teritorija na europskom kontinentu. U skladu s MOO-om i zahtjevima lokalnih tržišta, za vrijeme trajanja Olimpijskih igara Discovery se obvezao emitirati najmanje 200 sati programa Olimpijskih igara i 100 sati programa Zimskih olimpijskih igara na free-to-air televiziji. Discovery će sublicencirati dio prava na mnogim tržištima diljem Europe.

Discovery je već 30 godina svjetski lider za dokumentarni sadržaj. Ta jedinstvena pozicija omogućuje prepoznavanje i prenošenje izvanrednih događaja te priča o osobama povezanim s Olimpijskim igrama, ne samo svake dvije godine, već svake godine i tijekom cijele godine. Obzirom da je gotovo polovica postojećih programa na Eurosportu posvećena olimpijskim sportovima, kombinacija njegova snažnog naslijeđa u zimskim sportovima, biciklizmu, tenisu i atletici, a sada i Olimpijskim igrama, omogućit će Discoveryju i Eurosportu angažman strastvenih obožavatelja 365 dana u godini. Discovery i Eurosport imat će pristup olimpijskom znamenju te bogatoj olimpijskoj arhivi i dokumentiranom video materijalu, kako bi očvrsnuli poziciju Eurosporta kao europskog doma olimpijskih sportova. Partneri su također dogovorili usku suradnju oko pokretanja olimpijskog kanala MOO-a, iskoristivši broj 1 online sportsku destinaciju Eurosporta – Eurosport.com – i vodeću OTT uslugu, Eurosport Player.

Juan Antonio Samaranch, izvršni član upravnog odbora MOO-a i delegat za europska televizijska prava MOO-a, je izjavio: "Iznimno smo zadovoljni postignutim dogovorom koji će, vjerujemo, osigurati dobru medijsku pokrivenost Olimpijskih igara i prenijeti olimpijske vrijednosti brojnoj publici diljem Europe na svim medijskim platformama. Discovery i Eurosport će osigurati predstavljanje Olimpijskih igara kroz vlastite TV kanale i medijske platforme, te će po potrebi posegnuti za sublicenciranim partnerstvima s drugim postajama na različitim teritorijima. Olimpijski poklonici će također imati koristi od sveobuhvatne digitalne medijske pokrivenosti na vodećim pan-regionalnim digitalnim platformama Eurosporta."

JB Perrette, predsjednik Discovery Networks Internationala, je dodao: "Prije godinu dana preuzeli smo kontrolu nad Eurosportom i krenuli u dugoročnu misiju kako bismo oživjeli i ojačali njegove mreže i brand. Današnja objava je nevjerojatno uzbudljiv korak naprijed na tom putu. Neusporedivo tehničko junaštvo i sposobnost Eurosporta da emitira Olimpijske igre u 50 zemalja na 20 jezika na više platformi važan je dobitak za ljubitelje sporta. Oduševljeni smo i ponizni partneri s jednim od najpoznatijih i najmoćnijih globalnih brandova, koji ne samo da organizira najveći svjetski događaj, već i dijeli DNA naše tvrtke kako bi angažirao i nadahnuo ljude, ali ih istovremeno i zabavio."

Sporazum obuhvaća XXIII Zimske olimpijske igre u Pyeongchangu 2018. godine i igre na XXXII olimpijadi u Tokiju 2020. godine, te Olimpijske igre 2022. i 2024. godine, čiji gradovi domaćini tek trebaju biti izabrani.

Discovery i Eurosport se mogu pohvaliti jedinstvenom sposobnošću koja im omogućuje prijenos Olimpijskih igara većem broju obožavatelja na većem broju ekrana nego ikada prije. S prosjekom od 10 TV kanala na svakom tržištu, lokalnom infrastrukturom, ekipama na terenu u cijeloj regiji i s 30-godišnjim nasljeđem u razvoju velikih priča, Discovery i Eurosport će oživjeti ovaj najveći sportski događaj. Osim free-to-air i pay-TV kanala, Eurosport Player, DPlay, Eurosport.com i Eurosport 360  osigurat će veću medijsku pokrivenost i prenijeti brojna nevjerojatna iskustva strastvenim obožavateljima putem svih oblika ekrana. 

Komentirajte prvi

New Report

Close