Međunarodne nagrade su skupe i teško dostupne manjim kreativnim studijima u Hrvatskoj

Autor: Darko Bičak , 04. listopad 2018. u 22:00
Osnivač je i kreativni direktor agencije Brigada

Postoje izuzeci koji su samostalno izgradili ime na međunarodnoj sceni, prvenstveno zahvaljujući vrhunskom korištenju društvenih medija i osobnom networkingu.

Kreativna agencija Brigada je ove godine osvojila niz prestižnih nagrada i priznanja što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom za dizajn interijera.

Kako pojašnjava Damjan Geber, osnivač i kreativni direktor Brigade, Hrvatska ima niz vrlo kvalitetnih kreativnih agencija na svim područjima.  "Iako izgleda da domaći kreativci konstantno osvajaju međunarodne nagrade, stvarnost je drugačija. Međunarodne nagrade su u načelu dosta skupe i teško dostižne manjim studijima. Mnogi ne znaju pripremiti kvalitetnu prijavu, a i njihovo samo osvajanje nije garancija širenja poslovanja.

Što se tiče same kreativne industrije u Hrvatskoj, bojim se da kao takva nije pretjerano prepoznata ili relevantna van naših domaćih ili regionalnih granica", kaže Geber. Dodaje da postoje izuzeci koji su samostalno izgradili ime na međunarodnoj sceni, prvenstveno zahvaljujući vrhunskom korištenju društvenih medija i osobnom networkingu. Svjetla iznimka su, kaže, digitalne agencije i kreativci koji su maksimalno iskoristili uklanjanje granica na internetu i uspješno rade na tržištima od Amerike do Australije.

 

Geber

Bojim se da hrvatska kreativna industrija nije pretjerano prepoznata ili relevantna izvan domaćih ili regionalnih granica.

Nagrade, poput Red Dota, mogu biti velika referenca agencijama za dobivanje međunarodnih projekata. Geber kaže da je takav tip nagrada potvrda  i motivacija timu koji je radio na nagrađenim projektima da se isplatio i sav dodatni trud uložen u projekte. "Ovakav tip priznanja nam pomaže prilikom inicijalnih upoznavanja s potencijalnim međunarodnim klijentima, kojima nismo poznati, da vrijedi čuti naše mišljenje", ističe Geber. 

O  trendovima u uređenju poslovnih prostora kaže da oni u takvim projektima streme unapređenju i povećanju kvalitete prostora u kojem ljudi rade. 

"Kvalitetu prostora postižemo zadovoljavajući osnovne potrebe za rad, ali ujedno pružajući zaposlenicima dodatnu vrijednost. Zajednički prostori poput velikih kuhinja i zona za objedovanje, play rooma i lounge zona zbližavaju zaposlenika, opuštaju ih i omogućavaju kreativne predahe tijekom radnog dana kako bi se u konačnici povećala kvaliteta proizvoda i općenita produktivnost. Manji privatni prostori, skype sobe, phone boothovi i sl. omogućavaju zaposlenicima povlačenje, veću koncentraciju i bolju kontrolu buke u prostoru", kaže Geber. 

Komentirajte prvi

New Report

Close