Megaizbor: Od komunikatora do antikomunikacije godine

Autor: Danica Gršković , 08. travanj 2024. u 20:02
Dodjela nagrada održat će se u ponedjeljak, 22. travnja 2024./PD

Rekordnih 70 prijava za komunikacijski Grand PRix, dodjelu nagrada koja se održava već 17 godina, i čak 14 finalista svjedoči o velikom postpandemijskom povratku javnih događanja.

Odlična komunikacija ključna je za kvalitetne odnose u organizaciji i odnose s javnošću, bitne za ostvarenje poslovnih ciljeva organizacije. Izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata u odnosima s javnošću, Hrvatska udruga za odnose s javnošću potiče dodjelom najprestižnije nagrade u ovom području u Hrvatskoj, a tradicija nagrade seže do 2007. godine.

U kategoriji Grand PRix za organizaciju i komunikaciju događanja ove je godino bilo čak 14 finalista u izboru, što dovoljno govori o svojevrsnoj renesansi događanja u prošloj godini. Nakon nekoliko pandemijskih godina mnogi su se zaželjeli događanja, a istodobno su digitalni komunikacijski alati doživjeli procvat. Nakon četiri godine smotra finalista održala se ponovno uživo, pred žirijem u utorak.

Alan Bahorić, savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore/PD

Održivost sve važnija
“U finalu za nagradu Grand Prix za organizaciju i komunikaciju događanja izbor je bio vrlo raznolik. Oni koji su radili na tim događanjima, već su u strateškom dijelu veliku pozornost posvetili ciljanoj skupini, njezinim obilježjima, pa i trendovima kojima je izložena. Jedino je tako moguće stvoriti odgovarajući sadržaj i s ciljanom skupinom ostvariti željenu komunikaciju”, poručio je Alan Bahorić, savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore.

Na natječaj je pristiglo čak 70 prijava. Iz godine u godinu pred žirijem su sve kvalitetniji projekti. I sve teža zadaća. Po završetku natječaja svi radovi dolaze na ocjenjivanje žiriju sastavljenom od 12 članova, redom renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću.

Tvrtke sve veću pažnju pridaju strateškoj komunikaciji, pa stvaraju integrirane kampanje u kojima se služe nikada širom paletom komunikacijskih alata – od medija preko društvenih mreža i influencera do događanja. Održivost postaje sve važnija, pa je sve zastupljenija u unutrašnjoj i vanjskoj komunikaciji tvrtki.

46

projekata ušlo je u završnicu izbora u svim kategorijama

“Smotra finalista nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću omogućuje komunikacijskim stručnjacima da žiriju uživo predstave komunikacijske projekte koji su ušli u finale za nagradu Grand PRix, a žiriju da od njih dozna detalje o projektu koje nisu mogli iščitati iz prijavnica. Svaka Smotra finalista nagrade Grand PRix obiluje zanimljivim informacijama o načinima na koji je neki komunikacijski projekt oblikovan te proveden.

Komunikacijski stručnjaci otkrivaju izazove s kojima su se u projektima susreli, te rješenja koja su implementirali”, istaknuo je Alan Bahorić, savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore i predsjednik žirija 17. Grand PRixa HUOJ-a. Broj od 70 komunikacijskih projekata prijavljenih za Grand PRix rekordan je u 17 godina postojanja nagrade. U završnicu izbora ušlo je 46 projekata.

Projekti su predstavljeni kroz priču, prezentacije i kratke videosnimke. Žiri radove ocjenjuje u dva kruga kroz metodologiju koja vrednuje različite aspekte odnosa s javnošću. Rast kvalitete projekata vidljiv je iz godine u godinu i u ocjenjivanju zaista odlučuju nijanse.

Mjerenje ishoda
Strateško komuniciranje i mjerenje ishoda postaje sve važnije jer svaka organizacija mora imati jasno definirane poslovne ciljeve te one komunikacijske stavljene u njihovu službu. Ciljevi trebaju biti mjerljivi i ostvarivi. Mjerenjem ishoda utvrđuje se je li cilj ostvaren. Ako nije, analizira se zašto je do toga došlo i što u budućim aktivnostima treba mijenjati.

Grand PRix služi i kako bi se promicala važnost kvalitetne komunikacije u struci, ali i kako bi se posebnom nagradom Komunikator te rubrikom Antikomunikacija godine (!) ukazalo na komunikacijske razlike u javnom prostoru.

“Strateška komunikacija nadilazi ograničenja jer sagledava ukupnost interakcije neke organizacije prema svojim javnostima; kupcima, dobavljačima, zaposlenicima, a u novije vrijeme i zajednici te utjecaju na okoliš. Drugi ključni faktor je ulaganje u obrazovanje jer se struka konstantno mijenja i evoluira”, zaključio je naš sugovornik Alan Bahorić.

Komentirajte prvi

New Report

Close