Medi TV – program za emitiranje u bolnicama

Autor: Poslovni dnevnik , 03. listopad 2013. u 22:01
Krešimir Švigir, direktor Medi TV-a: Ciljana publika su nam ljudi svih dobi u čekaonicama bolnica

Hrvatska dobila specijalizirani kanal promocije po uzoru na Life Channel UK.

Nedavno je pokrenut Medi TV, specijalizirani kanal promocije po uzoru na Life Channel UK koji je vodeća svjetska medicinska televizija i digitalna platforma.

Naglasak programa je na širenju edukativnih poruka s ciljem promicanja zdravog načina života kao i podizanja svijesti građana oko prevencija raznih bolesti – pušenje, alkoholizam, tumori, spolne bolesti i druge. Poseban prostor posvećen je humanitarnom dijelu kanala koji omogućava svim humanitarnim organizacijama besplatno emitiranje svojih programa, npr. Palčići, Zaklada Ana Rukavina, Hrabri telefon, Udruga Dodir. Trenutno se program Medi TV emitira u bolnicama KB Merkur, u Gospiću, Karlovcu, Koprivnici, Osijeku, Zadru, Šibeniku…

Iza Medi TV-a stoji POS Marketing koji je osnovan u rujnu 2002. godine. Generalni su zastupnici softvera SCALA za Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru. Scala softver je multimedijalni softver i koristi se u prezentacijske svrhe promidžbe proizvoda i usluga, marketinških akcija, pružanja informacija i sl., a omogućava distribuciju i kontrolu sadržaja s jednog mjesta na neograničen broj mjesta dislociranih od centra. "Mi kao njihov zastupnik nudimo cjelovita rješenja te pružamo uslugu kontinuiranog kreiranja sadržaja", kaže Krešimir Švigir, direktor Medi TV-a.

Softver ima veliku primjenu u prodajnim centrima, bankama, osiguravajućim društvima, hotelima, sportskim kladionicama, turističkim zajednicama, agencijama, transportnim terminalima i drugim mjestima na kojima postoji velika fluktuacija ljudi. Softver Scala koristi se u prezentacijske svrhe promidžbe proizvoda i usluga, raznih marketinških akcija, pružanja informacija, kao i za potrebe interne televizije. Na projektima su angažirani stručnjaci različitih profila – dizajneri, programeri, marketinški stručnjaci, inženjeri, kao stalno zaposleni i vanjski suradnici.

"Loše je to što je još uvijek u Hrvatskoj prepoznavanje i prihvaćanje novih medija i projekata u zaostatku za već postojećim (web, novine, televizija, outdoor i dr.) te se kao takav teško se probija na tržištu oglašavanja", kaže Švigir te dodaje da su im ciljana publika ljudi svih životnih dobi koji se nalaze u čekaonicama u bolnicama diljem RH, te zakupci medijskog prostora koji će prepoznati inovativni i kreativni program kojim daje novu dimenziju u digitalnom oglašavanju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close