McCann osmislio kampanju Điđi-Miđi za bonbon

Autor: Marta Duić , 24. travanj 2019. u 13:12
Foto: PR

Snimalo se jedan dan u prirodi blizu mjesta Kravarsko.

Bonbon kampanje već godinama igraju na duhovitost stoga ne čudi ni najnovija kampanja Điđi- Miđi koju je osmislila kreativna agencija McCann.

˝Kampanjom smo korisnicima htjeli pokazati što su glavni atributi u bonbonu, a koji nas diferenciraju od konkurencije. Dva su glavna atributa u fokusu; prvi je da u bonbonu nema kompromisa jer korisnici dobivaju ono što vide, a drugi je fleksibilnost u odabiru paketa „biraj samo ono što ti želiš“. To znači da korisnici mogu odabrati što žele koristiti (Razgovori, Internet, SMS&Zabava) i tako optimizirati troškove što je posebno važno našem mladom targetu. Iznimno smo sretni jer su komentari struke izvrsni – prvenstveno zbog odabira koncepta same kampanje te što smo ponovno uspjeli biti drugačiji i prikazati prepoznatljivo humorističan pristup bonbon brenda˝, objašnjava Nikolina Turuk, stručnjakinja za komunikacije Hrvatskog Telekoma.

Osim tima ljudi iz kreativne agencije McCann koja je i osmislila kreativni koncept, u snimanju TV spota sudjelovali su i Komakino produkcija, redatelj Rino Barbir, producentica Tina Fras i fotograf Damir Žižić. Snimalo se jedan dan u prirodi blizu mjesta Kravarsko.

˝Osim što nas prepoznaje struka, korisnici također razumiju benefite i vrijednosti koje bonbon pruža te stoga u zadnjih nekoliko godina bilježimo kontinuirani rast korisničke baze. Također, imamo dobar dokaz da komunikacijske poruke dolaze do naše ciljne skupine tako što nam zajednica na kanalima društvenih mreža svakodnevno raste˝, zaključuje Turuk.

Komentirajte prvi

New Report

Close