McCann najefikasnija agencijska mreža na globalnoj i europskoj razini

Autor: Marta Duić , 31. svibanj 2018. u 21:59
Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic

Agencije McCann Zagreb i UM Zagreb ugradile su svoja znanja u kampanje koje su osvojile strukovne nagrade Effie.

Agencijska mreža McCann Worldgroup proglašena je najefikasnijom kreativnom agencijskom mrežom u 2018. godini prema globalnom Effie indeksu.

Priznanje se temelji na preciznim i jasnim mjerilima, a osvajanjem Effie nagrada na nacionalnim festivalima oglašavanja značajan doprinos ovom priznanju dale su i agencije McCann Zagreb i UM Zagreb.  "Effie nagrade prepoznaju ono najvažnije u marketingu, a to je da su vaše kampanje efikasne i da postižu rezultate. To je srž našega posla, timskog rada koji podrazumijeva kvalitetno strateško planiranje, kreativni rad te ostvarene poslovne rezultate klijenata.

Naša je zadaća pomoći brendovima u ostvarivanju relevantne uloge u životima potrošača. Ponosan sam što smo globalnom uspjehu McCann Worldgroupa doprinijeli rezultatima koji su prepoznati i nagrađeni na lokalnim Effie natjecanjima u Srbiji i Hrvatskoj", kaže Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Effie se smatra jednom od najprestižnijih globalnih nagrada u svijetu oglašavanja,  a ovo priznanje je još jedno u nizu agencije na globalnoj i europskoj razini koja osvaja proteklih godina. Nagrada odaje priznanje snažnim idejama realiziranima kroz kampanje koje su ostvarile ciljeve, odnosno značajan rezultat za klijente i brendove.

"Prepoznali smo Effie nagrade kao najbolji način da trenutačnim, a i budućim klijentima pokažemo kako uz kreativne ideje znamo osmisliti i ideje koje djeluju i ostvaruju komunikacijske te poslovne ciljeve. Ponosni smo što su naše nagrađene kampanje 'Rollover' za Bonbon, 'Shake&Take' za Coca-Colu i 'Dubravica kartica' za Dubravicu dale svoj doprinos kako bismo postali najefikasnija kreativna agencijska mreža", poručuje Petra Gajica, strateška planerica u McCannu Zagreb.

Komentirajte prvi

New Report

Close