Kao strateško pojačanje, na čelo tima zaduženog za razvoj i implementaciju digitalnih strategija zagrebačke Pro media grupe, iz agencije Bruketa&Žinić&Grey prešla je Iva Bolta.
“Dolaskom Ive Pro media grupa u svom strateškom integriranom pristupu dobila je veliko pojačanje u upravljačkom timu, kako bi Iva svojim iskustvom, erudicijom, inovativnošću i strašću pomogla u ubrzanom razvoju, pozicioniranju i transformaciji Pro media grupe na tržištu kao ‘autoriteta znanja’ u implementaciji medijske komunikacije u cjelini”, rekao je izvršni direktor Pro media grupe Bruno Barišić.
Bolta u Pro mediju donosi 15 godina intenzivnog agencijskog iskustva te digitalnu i komunikacijsku ekspertizu. Vodila je veliki broj projekata za neke od najvećih domaćih i međunarodnih brendova, a mnogi su osvajali lokalne i međunarodne nagrade.
Kako nam objašnjava ova komunikacijska i marketinška stručnjakinja, već je imala prilike pratiti rad Pro media grupe, a ono što joj posebno zaokuplja pažnju jest puni portfelj međusobno vrlo dobro integriranih komunikacijskih usluga koje Pro media grupa nudi.
“Na taj način se možete kvalitetno približiti klijentima i dobiti njihovo povjerenje jer im rješavate cijeli problem, a ne samo jedan izdvojeni dio. Također, PMG kao nezavisna agencija klijentu omogućuje brzu reakciju, što mi otvara mogućnost da svoju kreativnu energiju i dosadašnje iskustvo usmjerim u implementaciju novih poslovnih procesa i modela.
Vjerujem da ćemo takvom sinergijom nastaviti pomicati granice tržišnog komuniciranja i oglašavanja. Iskoraci na kojima radimo nudit će rješenja za sve izazove s kojima se naši klijenti susreću”, rekla je Bolta.
U marketinškoj industriji, koje je oduvijek dio, kreativa i mediji najčešće su dva zasebna entiteta te i nije uobičajena praksa da netko radi tranziciju iz jednog segmenta u drugi.
Za nju je, objašnjava nam sugovornica, upravo ta kombinacija iskustva rezultirala specifičnom širinom znanja, koja seže puno dalje od digitalnih medija koji su područje njene stručne ekspertize.
Dakle, dodatna čar njenom iskustvu rad je s obje strane medalje, a to joj danas omogućuje i da svaku komunikacijsku strategiju sagleda iz više kuteva.
Svaka komunikacijska strategija, objašnjava nam Bolta, zahtijeva detaljno istraživanje svih potreba i želja svakog od klijenata, situacije na tržištu i subjekata kojima se obraćaju. Sam proces je vrlo zahtjevan te uključuje cijeli tim ljudi koji svojim istraživanjima, promišljanjem i kreativnom energijom slaže mozaik kreativnog koncepta koji na kraju iznose.
“Ono na što smo usmjereni jest ispunjenje zadanog cilja, a finalni proizvod je rezultat tog mozaika ideja i razmišljanja u kojem je svatko ostavio svoj trag.
Svoj osobni doprinos vidim u tome što svoj tim pokušavam voditi na način da svakoga od njih potičem da iskaže svoj maksimum, jednako kao što i sebe u potpunosti predajem svakom od tih projekata. Rekla bih da je to moj potpis – maksimalno predani entuzijazam i angažman uz konstantnu inovaciju”, zaključila je Iva Bolta, novo pojačanje u Pro media grupi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu