Maggi, brend instant juha, kocki za juhu, umaka, pojačivača okusa i rezanaca tvrtke Nestlé, proglašen je najboljim brendom u segmentu hrane prema istraživanju koje je proveo Kantar Worldpanel, vodeća tvrtka za istraživanje tržišta.
Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje. Drugo mjesto zauzeo je Unileverov brend Knorr, dok je treći brend Lay's tvrtke PepsiCo. Najveći rast brend Maggi ostvario je u Aziji čemu je, prema analizi tvrtke Kantar, značajno pridonio uspjeh Maggi instant rezanaca na indijskom tržištu. Uspjehu su doprinijele i stalne inovacije, odnosno proširenje ponude Maggi proizvoda na svjetskim tržištima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu