Louis Vuitton Möet Hennessy (LVMH), najveći svjetski proizvođač luksuzne robe po prodaji, u pregovorima je o kupnji pariškog dnevnika Le Parisien kojim bi ojačao svoje medijsko carstvo.
Prema medijskim napisima, govori se o cijeni od 50 milijuna eura za taj list lokalnog karaktera osnovan još 1944. kao glasilo Pokreta otpora. Kompanija koja je poznatija po skupim torbama, šampanjcu i konjaku već posjeduje poslovni list Les Echoes, a priopćila je kako bi akvizicija Le Parisiena bila snažno komplementarna s njihovim trenutnim naslovima.
LVMH je u vlasništvu najbogatijeg Francuza Bernarda Arnaulta koji se tako pridružio trendu ulaska u vlasništvo tiskanih medija tamošnjih poslovnih ljudi. Tako je francusko-izraelski biznismen Patrick Drahi, vlasnik proizvođača kablova Altice, nedavno osnovao Altice Media Group koji uključuje dnevnik Libération te francusko poslovanje belgijske kompanije Roularta među kojima je više od 20 medijskih naslova.
Skupina poduzetnika još 2010. je preuzela ugledni Le Monde i do sada u njega investirala 110 milijuna eura, a lani su portfelju dodali i magazin Le Nouvel Observateur. Francuski tiskani mediji općenito muku muče s padom prodane naklade na kioscima, boreći se s tranzicijom na digitalne platforme. Krajem prošle godine uredništvo Libérationa, bliskog lijevoj opciji, je otkrilo kako list dnevno gubi 22.000 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu