"Naši zaposlenici više ne moraju izmišljati da su pokupili nekakav 'gadan virus u 24 sata' niti mijenjati glas fingirajući promuklost putem telefona. Dovoljno je šefu reći što se stvarno dogodilo", navodi Dice, tvrtke specijalizirana za prodaju koncertnih karata putem smartphonea.
Svima se dogodi da se 'razbiju u obilno zalivenoj' noći pa je odsad dovoljno poslati šefu emtikon "pivo", "bolestan" ili "muzika" i njemu će biti jasno što se dogodilo.
Tvrtka želi potaknuti svoje zaposlenike da punim plućima uživaju u londonskoj glazbenoj sceni kako bi bolje radili svoj posao.
"Cjelokupnoj našoj ekipi glazba je u krvi i neki od najvećih glazbenih ugovora potpisani su upravo nakon koncerta", objašnjava Phil Hutcheon, utemeljitelj i vlasnik Dica.
Zaposlenici će imati pravo četiri dana u godini uzeti bolovanje radi triježnjenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pa to sam ja mogao u zadnje 3 firme. Ne kontam, sta vi radite u tvornici na traci?
Uključite se u raspravu