Ljudi su kao voda, najbolji kad su prirodno svoji

Autor: Marta Duić , 27. kolovoz 2020. u 21:59
Kampanja #disfluencer u suradnji s Imago Boldom

Voda u PET ambalaži od 0,5 l osvanut će u posebnom izdanju sa šest poruka.

Virtualni svijet u kojem živimo stavlja u prvi plan neka nova pitanja, a odgovore na njih nudi Studena svojom novom #disfluencer kampanjom koja je nastala u suradnji s agencijom Imago Bold. Riječ je o nadogradnji PrirodnoJa kampanje koja u prvi plan stavlja činjenicu da su ljudi kao i voda, najbolji kad su prirodno svoji.

“Ova kampanja kao nastavak PrirodnoJa kampanje šalje važnu poruku: prati samo sebe, nitko nije bolji ti. Unatoč brojnim dobrim stranama, društvene mreže često nude privid savršenstva koje je teško ostvariti i to mnoge ljude čini nezadovoljnima samima sobom i vlastitim životima.

Kako prirodna izvorska voda Studena u bocu stiže upravo onakva kakva je na izvoru, osjećamo dužnost da i dalje ističemo važnost očuvanja vlastite autentičnosti, vlastitog prirodnog ja”, objašnjava kampanju Nikša Farac, brend menadžer Studene.

U sklopu #disfluencer kampanje Studena 0,5 l u PET ambalaži osvanut će u posebnom limitiranom izdanju sa šest ključnih poruka na etiketama: Pratim samo sebe, Živim bez filtera, Ja najbolje popunim svoje traperice, Vježbam za sebe, ne za lajkove, Ne stignem fotkati dok jedem te Želim usne poput svojih!

U tijeku je i natječaj na Studena PrirodnoJa digitalnim kanalima za Studena majice s porukom BEZ instaGRAMA SRAMA, a majice su kreirane u suradnji s Malom radnjom dizajna.

Komentirajte prvi

New Report

Close