Lastminute.com prodaje se za 120 milijuna dolara

Autor: Poslovni.hr/Hina , 17. prosinac 2014. u 11:33
Foto: Thinkstock

Kompaniju lastminute.com, koja je postala jedan od simbola uspona i pada internetskih tvrtki, kupit će švicarska turistička agencija Bravofly Rumbo Group.

Kompaniju lastminute.com, koja je postala jedan od simbola uspona i pada internetskih tvrtki, kupit će švicarska turistička agencija Bravofly Rumbo Group za otprilike 120 milijuna dolara, objavio je u utorak Sabre, dosadašnji vlasnik lastminute.coma.

U 2000. godini kompanija lastminute.com, koja prodaje last-minute putovanja, zrakoplovne karte i slično, a koju su 1998. u Londonu osnovali Martha Lane Fox i Brent Hoberman, vrijedila je 768 milijuna funti nakon uvrštenja dionica u kotaciju Londonske burze.

Bilo je to vrijeme uzleta cijena internetskih dionica, kada su kompanije koje su na bilo koji način bile vezane uz internet bile precijenjene u odnosu na promet i zaradu. Javna ponuda dionica lastminute.coma uslijedila je četiri dana nakon što je američki tehnološki burzovni indeks Nasdaq dosegnuo rekordnih 5.132 bodova.

U idućim tjednima cijena dionica lastminute.coma oštro je pala, a tvrtka u iduće tri godine nije ostvarila dobit. Godine 2005. lastminute.com prodan je kompaniji Sabre, inače vlasniku Travelocitya, za otprilike 600 milijuna funti, koji ga je pak u kolovozu ove godine ponudio na prodaju.

Internetsko tržište putovanja evoluiralo je otkad je osnovan lastminute.com, uz web stranice kao što su Skyscanner, Booking.com i Expedia na kojima se mogu pretraživati cijene više pružatelja usluga i ponuditi kupcima bolje prilike.

Bravofly je objavio da se lastminute.com dobro uklapa u njegov plan širenja u Europi. "Vjerujemo u vrijednost i snagu kultnog branda lastminute.com kojeg prepoznaje više od 90 posto europskih potrošača", rekao je predsjednik Bravoflya Fabio Cannavale u priopćenju objavljenom u utorak.

Komentirajte prvi

New Report

Close