Četvrtu godinu Heraklea, prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj provodi mjerenje kvalitete usluge na zagrebačkom Adventu.
Tajni gosti imali su zadatak ocijeniti kvalitetu usluge mjereći osnovne elemente poput pozdrava, osmijeha, nuđenja pomoći i zahvale na posjetu.
Posjetili su sto štandova na gotovo svim ključnim lokacijama u gradu, od Adventa u Maksimiru, Božićnog sajma na Cvjetnom trgu te ispred HNK, Caffe de Matoš, Europskog trga, Fuliranja, sajma na Klovićevim dvorima, Ledenog parka, Strossa, sajma na Trgu bana Jelačića te Zrinjevca. Rezultati su pokazali da je 90 posto djelatnika pozdravilo gosta na dolasku, no pritom se nasmiješilo njih 65 posto.
Tijekom komunikacije s gostom, 94 posto je djelatnika gosta gledalo u oči. Na posjetu se zahvalilo njih 68 posto, a pozdrav na odlasku od strane djelatnika je dobilo 80 posto gostiju. U priopćenju agencije Heraklea se navodi kako nakon uspoređivanja kvalitete usluge unazad četiri godine, primjećuju da je kvaliteta usluge u stalnom porastu.
Prilikom prvog mjerenja kvalitete usluge, 2016. godine ukupan rezultat je bio 76 posto, a godinu nakon 78 posto. Prošle godine je ostvaren rezultat od 82 posto, dok je ove godine porastao na 85 posto. Tajni gosti su istaknuli da su zadovoljni čistoćom, ponudom i atmosferom na Adventu.
Premda je većina djelatnika bila ljubazna tijekom komunikacije s gostima, velik dio njih nije bio dovoljno informiran o programu i ponudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu