Kupili vodič za 50 kuna, ali nisu dobili besplatan ručak

Autor: Agencija VLM , 11. prosinac 2012. u 10:00
Thinkstock

Ivana Kovačić, vlasnica tvrtke koja je izdala vodič, tvrdi da je odgovoran restoran Zlatan.

– Draga, ne moraš kuhati nedjeljni ručak, ići ćemo k Zlatanu. Još nismo iskoristili onaj bon za besplatni ručak, a vrijedi samo do kraja godine. – Super, baš i nemam neku volju danas za kuhanje. Tako je, otprilike, išao prekjučerašnji razgovor mladog koprivničkog para koji je za 50 kuna kupio vodič sa 54 poklon-bona za područje koprivničko-križevačkog kraja, a koji je prije više mjeseci prodavala tvrtka IDDL-Book iz Hrastovljana. Kada su došli u spomenuti restoran, nemalo su se iznenadili.

– Žao nam je, ti kuponi više ne vrijede –poručila je konobarica mladom paru. – Kako ne vrijede, pa lijepo piše da se mogu iskoristiti do 31. prosinca? – tražili su objašnjenje, na što im je rečeno da je to odluka šefice. Nikolina Lončar, poznata koprivnička kuharica i suvlasnica restorana, tvrdi da u prosincu zbog velike gužve više nisu bili u mogućnosti davati ručkove na bonove, ali da su građanstvo o svemu obavijestili na – Facebooku.

– Bio je i natpis na restoranu, ali valjda ga je netko maknuo dok je prao prozore – dodala je N. Lončar. S obzirom na to da je restoran Zlatan, za razliku od većine ugostitelja i obrtnika koji gostima s bonom iz vodiča daju da popiju besplatnu kavu, pojedu pizzu ili pogledaju film u kinu, sličan problem imao i u ljetnim mjesecima, zanimalo nas je zašto baš s njima "šteka".

– Ljeti mi se nije isplatilo raditi ručkove za nekoliko ljudi – kazala je N. Lončar i poručila da ima čistu savjest jer je nahranila više od tisuću ljudi, ali da to više nikad ne bi ponovila jer je ona mislila da će to biti turistički vodič, a ne da će nakladnik s tom knjižicom ići "od kuće do kuće".

Vlasnica IDDL-Booka Ivana Kovačić kazala je da je odgovornost na restoranu i da se ne boji sudskog spora jer je sve definirano međusobnim ugovorom. Nije htjela otkriti koliko je njezina izdavačka kuća prodala vodiča s bonovima za besplatne usluge, a navodno je riječ o više tisuća primjeraka. Obje naše sugovornice pozvale su nezadovoljne klijente da im se jave pa će pokušati pronaći rješenje.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Još jedna potvrda “There’s no such thing as a free lunch”

New Report

Close