Kreativci modom promoviraju Hrvatsku

Autor: Marta Duić , 07. lipanj 2016. u 15:06
U projekt se uključio i tim Ekoteke

Nova linija brenda Brokula&Ž s domaćim motivima cilja na turiste.

Domaći brend "eko friendly" odjeće Brokula&Ž odlučio se okrenuti turistima. Proizveli su majice s motivima iz Hrvatske i navikama domaćeg stanovništva iz perspektive stranaca pa novu odjevnu liniju krase Nikola Tesla, Dubrovnik, pas Dalmatiner… kolekcije Famous from Croatia i #WikiCroatia oslikali su ilustrator Filip Peraić i dizajnerica Marina Stančev, a u promociju su se uključili i lokalni kreativci ciljem da se ono po čemu je Hrvatska već poznata spoji s manje poznatim, a vrijednim pričama.

Mnogi od njih također djeluju na principima održivog razvoja kao što su proizvođači organske olovke Fabula Mateja Kuhar i Igor Toplak, dizajner recikliranih rokovnika Ekoteka Renato Pongrac, voditeljica Malog placa s Tavana Jelena Iva Nikolić koja prodaje samo proizvode domaćih OPG-ovaca, suvlasnik sustava javnih bicikala Nextbike Hrvatska Krešimir Dvorski te udruga Turbina promjena koja je postavila prvo solarno stablo u Hrvatskoj. Uz njih su i Marina Andrijašević koja je osmislila jedinstven suvenir Memorize Croatia te inovator Robert Ilijaš koji je kroz Project Wonderland proizveo prvi sustav proširene stvarnosti u vanjskome prostoru. 

Komentirajte prvi

New Report

Close