Ako motor ima premalo ulja, prije ili kasnije svi će imati problema. S druge strane, još uvijek postoji mit da dodavanje malo više ulja nego što pokazuje oznaka na mjernoj šipki ne može škoditi, kaže Eberhard Lang iz TÜV SÜD-a. Međutim, kod prelijevanja, ulje ulazi u usisni trakt kroz ventilaciju kućišta radilice. Ulje može oštetiti katalizator. U ekstremnim slučajevima može dovesti i do potpunog oštećenja motora. Najbolje je provjeriti razinu ulja nakon otprilike 1000 kilometara. Ako je u označenom području mjerne šipke, ne može biti nikakvih problema, kaže stručnjak iz TÜV SÜD-a, piše HAK revija.
Čak je i Kia objavila savjete oko pretjeranog dodavanja ulja i što se može dogoditi ako to učinite:
1) Curenje ulja
2) Miris paljevine motornog ulja
3) Dim iz motora
4) Ispuštanje dima iz ispušne cijevi
5) Motor ispušta čudne zvukove
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu