Koja karakteristika razlikuje prosječnog prodavača od izvrsnog?

Autor: Poslovni.hr , 25. siječanj 2019. u 11:08
Foto: Fotolia

Kakvi su vaši prodajni rezultati?

U prodaji radi mnogo ljudi, ali malo ih ima proaktivan prodajni pristup. Proaktivnost je karakteristika koja izdvaja prosječnog prodavača od izvrsnog. Proaktivan prodavač kreira vlastiti optimalni prodajni pristup prema klijentu. Takav pristup karakteriziraju individualnost i kreativna rješenja za prodajne izazove. Proaktivnost u prodaji ne znači samo aktivnu pripremu za različite (ne)predviđene situacije već i razvoj vlastite prodajne vizije.

Biti proaktivan svakako zahtjeva napor no daje obilat plod.

Da li pripadate grupi uspješnih prodavača? Kako možete unaprijediti svoje prodajne vještine? Kakav pristup i koje vještine su potrebne da bi pripadao grupi vrhunskih prodavača? Vaš uspjeh ovisi u velikoj mjeri o vama. Što bolje razumijete kako funkcionirate to se vaš krug utjecaja više širi u poslovnom okruženju.

Poslovni dnevnik i Večernji list organiziraju jednodnevne seminare u Zagrebu. Rezervirajte svoje mjesto i učinite korak ka uspjehu. 

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Raspored predavanja

Efikasne i dinamične strategije i taktike za uvjeravanje i pregovaranje koje će vam pomoći zadržati kupce ili ispregovarati povoljnije uvjete. Ključ je u vještoj komunikaciji. Pregovarajte i vi kao pregovarački profesionalci. 

Što to naš kupac uistinu želi? Koje su njegove potrebe, navike i ponašanje? Za svakog tko se bavi prodajom nužno je razviti profesionalni poslovni odnos s različitim tipovima klijenata i kupaca. 

Zašto B2B prodajni proces traje duže u odnosu na B2C proces i kako se prilagoditi različitim sugovornicima kroz adekvatnu komunikaciju proizvoda/ usluga te prilagodbu različitim interesima, potrebama i perspektivama.

Primjerena i adekvatna komunikacija jedini je ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima. Primjeri iz prakse i provjerene tehnike, koje daju rezultate u kratkom vremenu.

Što ćemo naučiti na seminarima:

  • Uspostavljanje odnosa sa kupcem, Uloga aktivnog slušanja u prodaji
  • Prepoznavanje ključnih kriterija i interesa kupca
  • Tajne govora tijela, Kako probiti led
  • Kako zadobiti povjerenje vaših kupaca, Što kupci žele
  • Prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca
  • Kako rještiti prigovore, reklamacije i pritužbe kupaca
  • 7 koraka do rješenja prigovora (slušajte,pitajte, neutralizirajte, provjera…)
  • 3 vrste pitanja i kako pomoću njih upravljati komunikacijom s kupcima
  • 3 pozicije perspective (agresija, žrtvovanje, nezainteresiranost kupca)
  • Kako voditi uspješne sastanke, Postavljanje pitanja za potpune i jasne odgovore
  • Jezik utjecaja u prodaji, Kako kritiku pretvoriti u priliku
  • Pregovaračke strategije (Postavljanje jasnih željenih ishoda, Balansiranje ustupaka, Priprema vođenja sastanka)
  • Pet koraka pregovaračkog procesa (Izgradnja rapora, Ispitivanje, Prezentacija i argumentacija, Pregovaranje, Zaključivanje)
  • Znate i primiti negativnu povratnu informaciju neosobno i zašto je to važno
  • Upravljanje prigovorima (Držanje plana, Fizička prednost, Jasna komunikacija, Aktivno slušanje)

Povećajte kompetencije prodajnog osoblja i ostvarite i premašite prodajne ciljeve. Unaprijedite fokusiranost prodajnog osoblja i konstruktivno upravljanje prigovorima.

Za sve one koji već imaju karijeru u prodaji ili tek razmišljaju o njoj, sada je pravo vrijeme da naučite tajne prodaje.

Dodatne informacije i prijave dostupne su na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Prijavite se odmah i iskoristite popust za rane prijave (-450 kn)! Za rezervaciju mjesta na sva 4 seminara odobravamo dodatni popust 20%.  Za grupe iz iste firme veće od 5 polaznika, odobravamo dodatni količinski popust. Moguće je organizirati interni trening – na upit.

Kontakt: Poslovni dnevnik
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close