Ovih je dana lansirana velika društvena zajednica portala za roditelje Klokanica, a o budućim planovima i rezultatima za Poslovni dnevnik govori Jasna Duspara, glavna urednica specijaliziranih portala Klokanica, Zdrava Krava, Budi.in, Gastro.hr.
Kome je namijenjen portal Klokanica?
Portal je prvenstveno namijenjen roditeljima i onima koji će to tek postati; pri tome primarno mislim na mlade mame i trudnice jer su one najaktivnije online čitateljice u potrazi za novim informacijama o razvoju bebe, trudnoći i sl. temama. Klokanica svojim čitateljima donosi praktičan i informativan sadržaj: od faze planiranja obitelji pa sve do kraja osnovne škole djeteta, te uvijek aktualne teme o zaćeću, liječenju neplodnosti, posvajanu djece, trudnoći, razvoju, zdravlju, prehrani i zabavnim aktivnostima za djecu od rođenja do puberteta. Uz novinarske priče i savjete stručnjaka, donosimo i priče stvarnih roditelja koji nam otkrivaju sve radosti ali i poteškoće s kojim se nosi svaki roditelj, a imamo i roditelje-kolumniste koji redovito opisuju iskustva iz prve ruke. Budući da je upravo razmjena iskustava ono što je roditeljima bitno, Klokanica je donedavno imala forum, no sada je novost da je Klokanica prva i prava društvena zajednica za roditelje, koja će im omogućiti još bolje povezivanje i komunikaciju kroz dijeljenje statusa, informacija i fotografija sa svojim krugom prijatelja.
Kako ste zaključili da postoji potreba za takvim portalom? Jeste li istraživali tržište prije njegovog lansiranja?
Da, radili smo online anketu koja je pokazala da je Internet, uz knjige, roditeljima glavni izvor informacija, no da im je ponekad teško pronaći savjete i informacije kojima mogu vjerovati, da im nedostaje više informacija o odgoju djece, a ne samo o zdravlju, i da uz savjete stručnjaka, žele znati i kakva su iskustva drugih roditelja. Cilj nam je bio na jednom mjestu ponuditi i stručno znanje i životno iskustvo, a s novom funkcionalnosti društvene stranice na kojoj registirani članovi Klokanice mogu razmjenjivati svoja iskustva, komunicirati sa stručnjacima kao i s redakcijom te na taj način gotovo ravnopravno kreirati sadržaj blizak i primjenjiv za njihovu obitelj.
Kada je portal pokrenut i koliko danas imate čitatelja?
U lipnju 2013. je bilo tzy. tiho lansiranje Klokanice koja je tada još uvijek bili u fazi intenzivnog razvoja tzy. community personalizirane Klokanica. Prvo javno promoviranje je bilo u siječnju ove godine, a ovih dana smo napokon lansirali stranicu velike društvene zajednice Klokanice na kojoj registirani članovi mogu biti aktivni kreatori community sadržaja. Trenutno imamo oko 100 tisuća (94,708 u ožujku) posjetitelja mjesečno prema GemiusAudience istraživanju, a prema Google Analitycsu preko 230 tisuća, od toga 13 tisuća registriranih korisnika; no cilj nam je taj broj povećati te učiniti nešto što u ovom trenuku možda zvuči "nemoguće" – da svaki posjetitelj Klokanice postane član njezine zajednice odnosno aktivan registrirani korisnike društvene stranice Klokanice. Takav specijalizirani portal trenutno ne postoji na hrvatskoj online sceni ali Klokanica ima za cilj biti prva online destinacija za svakog roditelja koji nije samo čitatelj već i aktivni korisnik i kreator.
Imate li u planu neke edukativne programe?
Da, kako se zajednica Klokanice već definirala u virtualnom svijetu, pored komunikacije sa stručnjacima, kojima korisnici mogu slati svoja pitanja, vrlo je aktivan i naš forum na kojem su se neke mame povezale u grupe podrške, želimo da ona zaživi i u raznim offline aktivnostima, kao što su tribine i zabavna druženja namijena roditeljima i djeci. Upravo imamo u planu jednu sporsku edukativnu tribinu uz zabavno druženje namjenjeno mlađim posjetiteljima.
Akcija
Možete li nam predstaviti redakciju Klokanice i njezine suradnike?
Iza Klokanice stoji velika i vrijedna ekipa kolega; mala ali snažna redakciju na čelu s urednicom Anom Dokler, te novinarkama Martinom Butorac i Tatjanom Tretnjak; razvojni tim Styrie digitala s product developerom Ivanom Tokićom koji je radio na novoj društvenoj stranici Klokanice, zajedno sa programerima, te kreativna ekipa iz marketinga na čelu s Matejkom Buča… A ravnopravno uz redakciju stoji i 14 roditelja- kolumnista, te preko uglednih 30 stručnjaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu