Kampanjom #samojako i #igrajmuski, upozorenje košarkaša da se ide na pregled sjelo na plodno tlo

Autor: Marta Duić , 02. prosinac 2018. u 21:59
Igrači Cedevite kao protagonisti edukativnih videa

Movember osvještava opasnost od raka prostate, raka testisa, ali i depresije.

Napraviti 'potez tekme' u sportu uzbudljivo je postignuće, to mami gledatelje na tribine, zabavlja ih i njeguje ljubav prema igri i natjecanju. 

U životu, 'potez tekme' može biti 'sinonim' različitim odlukama. Mnoge od njih su važne i velike, ali redovita briga o zdravlju ipak je korak ispred ostalih. Kroz idejni koncept koji je osmislila agencija McCann Zagreb, Košarkaški klub Cedevita iskoristio je protekli mjesec studeni da kroz seriju videouradaka, u kojima su ulogu protagonista preuzeli njezini igrači, podsjeti na važnost redovitih pregleda i konzultiranja sa stručnjacima.

Naime, Movember osvještava opasnost od raka prostate, raka testisa, ali i depresije. "Trebaš znati iskoristiti pravi trenutak. Rana dijagnoza je najvažnija; S opakim protivnikom, važno je imati muda. Rak testisa najčešći je tumor kod mladih muškaraca; Muškarci rjeđe potraže psihijatrijsku pomoć, što ne znači da je manje trebaju. Cijeni dobru asistenciju", samo su neke od poruka koje su u videu poslali košarkaši Bošnjak, Krušlin i Stipanović.

Osim edukativne YouTube kampanje, #samojako i #igrajmuski Movember u KK Cedeviti realizirao se i na društvenim mrežama, kao i različitim aktivacijama tijekom utakmica. Movember 2018. je iza nas, ali poruke i motivacija su svevremenski. Zato, kada god odlučili nužne preglede smatrati prioritetom, cilj je postignut. 

"Mi u klubu uvijek podržavamo akcije koje na bilo koji način utječu na promišljanje pojedinaca o određenim događajima, bilo da je riječ o humanitarnom djelovanju ili društveno odgovornim aspektima. S obzirom na veliki broj muškaraca koji su vezani uz KK Cedevitu, od igrača svih starosnih kategorija, ljudi koji rade u klubu, navijača, publike koja povremeno prati naše utakmice ili novinara koji nas svakodnevno prate, upozorenje na odlazak liječniku na pregled sjelo je na plodno tlo.

Mnogi od njih, već po navici, u studenom puštaju bradu ili brkove kao sinonim akcije što, s obzirom na veliku medijsku i inu pojavnost kluba, zasigurno daje rezultat tako da je cilj svakako postignut", rekao je Igor Jagić, PR&Media direktor KK Cedevite.

Komentirajte prvi

New Report

Close