Hrvatski paraolimpijski odbor (HPO) u srijedu je na konferenciji za novinare predstavio novu komunikacijsku kampanju naziva "Možeš me podcijeniti kao čovjeka, ali ne kao sportaša".
Cilj kampanje je utjecati na svijest javnosti, ponajviše sportskih institucija, na neravnopravan položaj paraolimpijskih sportaša. Posebno je važno naglasiti činjenicu da se u izbor sportaša godine ne uključuju i paraolimpijci. U kampanji se pojavljuju uspješni i poznati paraolimpijci Mikela Ristoski, Anđela Mužinić, Branimir Budetić, Kristijan Vincetić i Matija Grebenić. Kampanja je nastala u suradnji s agencijom za sponzorska savjetovanja CiV, reklamnom agencijom Bruketa&Žinić OM, produkcijskom kućom PaktMedia i digitalnom agencijom iStudio.Predsjednik HPO-a Ratko Kovačić je izjavio: "Hrvatski paraolimpijski odbor pred sobom ima dug put ka ostvarivanju jednakosti te su kampanje poput ove od velikog značaja, kako za naše sportaše tako i za hrvatsko društvo.
Budetić
Sretan sam što ću javnosti moći pokazati ne samo sportske uspjehe, već i one izvan terena
Tim iz Brukete&Žinića, tijekom proteklih godina proveo je mnogo vremena s našim paraolimpijcima i prikazali su ih upravo onakvima kakvi jesu -mladim i vedrim vrhunskim sportašima – sportašima koji i mene i HPO čine ponosnima".Osvajač srebrne i brončane paraolimpijske medalje Branimir Budetić rekao je "Zahvalan svima koji su potaknuli inicijativu i sudjelovali u izradi videospota, kojeg smatram ogromnim doprinosom paraolimpijskom pokretu. On promovira sport na vrhunskoj natjecateljskoj razini. Osobno sam sretan što ću javnosti moći pokazati ne samo sportske uspjehe, već i one izvan terena".Nikola Žinić iz agencije Bruketa&Žinić OM je istaknuo "Šokirala nas je činjenica da se paraolimpijci ignoriraju prilikom dodjele titule sportaša godine, premda se radi o sportašima s vrhunskim rezultatima, koji su kako u životu, tako i u sportu simboli upornosti, asketizma i dosljednosti, unatoč svojem invaliditetu.
Odatle i inspiracija za kampanju sa sloganom 'Možeš me podcijeniti kao čovjeka, ali ne i kao sportaša'. Željeli smo pokazati svu radost i odricanja koja su potrebna za svako bavljenje sportom, pa tako i za paraolimpijske sportove".Kampanja je u potpunosti snimana na terenima Športskih objekata Mladost u Zagrebu, a u izradi su sudjelovali kao režiser TV spota Gregor Vesel, snimatelj je Damjan Radovanović, fotograf Domagoj Kunić, za društvene mreže zadužen je tim iz iStudija, a tim iz agencije Bruketa&Žinić OM čine Nikola Žinić, Davor Bruketa, Dragan Lakićević, Ivanka Mabić Gagić, Valentina Bugarin, Ivan Čepelak, Marko Matijašević, Vanja Činić i Martina Marinić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu