Kako su kupci nasjeli na trik Burger Kinga

Autor: Saša Paparella (VLM) , 03. listopad 2013. u 15:13
Thinkstock

Burger King je u srijedu na američkom tržištu izveo PR štos: promijenili su ime u Fries King, stavili logo u crtež krumpirića i ispod napisali ”nekadašnji Burger King”.

Burger King je u srijedu na američkom tržištu izveo PR štos: promijenili su ime u Fries King, stavili logo u crtež krumpirića i ispod napisali ”nekadašnji Burger King”.

Tvrtka je društvene mreže zatrpala fotografijama svojih restorana na kojima je istaknuto novo ime i logo, a vijest o promjeni imena brzo su društvenim mrežama proširili i sami kupci. Dan kasnije mediji su otkrili kako je riječ o reklamnom triku kojim Burger King promovira novi, zdraviji pommes-frites.

Krumpiriće su početkom jeseni počeli reklamirati na sve strane. Stavili su ih u hamburger i proizvod nazvali French Fry Burger, pustili su i kampanju Satisfries, krumpiriće za koje tvrde kako imaju  40 posto manje masnoće, 30 posto manje kalirija i puniji okus. Magazin Adweek u komentaru je napisao kako sigurno jesu postigli da svi na društvenim mrežama pričaju o njima, ali i da su zbunili kupce i naveli ih na pomisao da Bruger King postaje restoran brzih krumpirića i da se svojim hamburgerima nemaju razloga hvaliti. 

Komentirajte prvi

New Report

Close