Burger King je u srijedu na američkom tržištu izveo PR štos: promijenili su ime u Fries King, stavili logo u crtež krumpirića i ispod napisali ”nekadašnji Burger King”.
Tvrtka je društvene mreže zatrpala fotografijama svojih restorana na kojima je istaknuto novo ime i logo, a vijest o promjeni imena brzo su društvenim mrežama proširili i sami kupci. Dan kasnije mediji su otkrili kako je riječ o reklamnom triku kojim Burger King promovira novi, zdraviji pommes-frites.
Krumpiriće su početkom jeseni počeli reklamirati na sve strane. Stavili su ih u hamburger i proizvod nazvali French Fry Burger, pustili su i kampanju Satisfries, krumpiriće za koje tvrde kako imaju 40 posto manje masnoće, 30 posto manje kalirija i puniji okus. Magazin Adweek u komentaru je napisao kako sigurno jesu postigli da svi na društvenim mrežama pričaju o njima, ali i da su zbunili kupce i naveli ih na pomisao da Bruger King postaje restoran brzih krumpirića i da se svojim hamburgerima nemaju razloga hvaliti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu