Kako se prilagoditi novim tehnologijama

Autor: Poslovni dnevnik , 16. svibanj 2013. u 22:01
Jedan od predavača je i Joao Wengorovius

O mogućnostima digitalnog oglašavanja će govoriti Randall Rothenberg, direktor IAB-a.

Prije samo nekoliko godina fotoaparat je služio za fotografiranje, laptop kao osobno računalo, a mobitel za telefoniranje.

Danas na laptopu gledamo televiziju, knjige i novine čitamo preko tableta, preko fotoaparata se možemo spajati na internet, a mobitelom fotografirati dok fotografije objavljujemo na internetu. Neki bi rekli da su se stvari malo pomiješale, no one su zapravo samo postale jednostavnije. Kako bi rekao Randall Rothenberg, predsjednik i glavni izvršni direktor IAB-a (profesionalne udruge za interaktivni marketing u SAD-u.) zaslon je jednostavno postao zaslon, nije bitno zaslon čega. "Zasloni su postali nešto što nas okružuje, oni stvaraju nove prilike za oglašivače i nove izazove za sve u marketinškoj industriji", poručuje Rothenberg koji na Danima komunikacija u petak govori o budućnosti digitalnog oglašavanja. Budućnost je to koja se događa već sada, a samo oni oglašivači koji su na nju spremni, uspjet će se othrvati izazovima tržišta.

Predsjednik i CEO IAB-a u Rovinju je kako bi predstavio IAB-ovu strategiju rada u područjima kao što su digitalni video, kreativnost u oglašavanju, oglašivačke tehnologije i zaštita privatnosti korisnika, te kako će međunarodna suradnja 36 IAB podružnica, među kojima je i Hrvatska, pokrenuti rast svjetske digitalne oglašivačke industrije. Udruga kojoj je Rothenberg na čelu pomogla je stvoriti modernu digitalnu oglašivačku industriju i sada se nalazi na čelu preoblikovanja industrije za idući val globalnog rasta.         

Program 

Predavanja, paneli, prezentacije…

Središnja hrvatska marketinška manifestacija, Dani komunikacija, počela je u Rovinju. Osim nagrada X, Mixx i Effie, drugu godinu za redom dodjeljuje se i studentska nagrada IdejaXica. Program skupa, koji traje do 19. svibnja, sastoji se od 16 predavanja vrhunskih stranih i domaćih predavača iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, prezentacija i panel diskusija. Dani se održavaju pod pokroviteljstvom predsjednika Hrvatske Ive Josipovića, u organizaciji hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB).

Komentirajte prvi

New Report

Close