Kako sastaviti dobar brief

Autor: Poslovni dnevnik , 01. siječanj 2014. u 21:59
Paul Burns

Burns će polaznicima demonstrirati kako izgraditi bolje poslovne odnose s ključnim kupcima.

Paul Burns, najnagrađivaniji trening development profesionalac u marketinškoj industriji koji je 24 godina proveo u slavnoj agenciji Saatchi&Saatchi predavač je pete po redu radionice How to Wow.

Radionica će se održati 10. siječnja u Zagrebu, a Burns će polaznicima demonstrirati kako izgraditi bolje poslovne odnose s ključnim kupcima,  kako sastaviti kreativan brief kao svojevrsni ugovor između agencije i klijenta, a polaznici će na treningu dobiti i uvid u izvrsne primjere pisanja briefova.  How to Wow radionice organizira Hrvatsko udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), namijenjene su profesionalcima iz oglašivačke industrije. Kotizacija za jednu radionicu stoji 999 kuna, a moguće je uplatiti više kotizacija sa značajnim popustima.

Komentirajte prvi

New Report

Close