Kako postaviti KPI Ključni pokazatelj uspjeha?

Autor: Poslovni.hr , 14. prosinac 2018. u 13:29
Foto: Fotolia

Primjer nepotpuno postavljenog cilja:

Smanjite telekomunikacijske troškove iduće godine.

Zašto cilj nije dobro postavljen? Nemamo odgovore na pitanja: Tko? Kako? Što? Koliko? Do kad?

S.M.A.R.T. metoda postavljanja ciljeva. Riječ smart na engleskom jeziku znači mudar, pametan, a akronim S.M.A.R.T. se sastoji od engleskih riječi: Specific-Measurable-Achievable-Relevant-Timely (Specifičan – Mjerljiv –Ostvariv – Relevantan – Vremenski definiran). 

Primjer detaljno postavljenog cilja:

Voditelj održavanja zadužen je za smanjenje telekomunikacijskih mjesečnih troškova za 15% u idućoj godini. Trenutni mjesečni troškovi za odjel iznose 1.258.000 EUR. Cilj će se ralizirati tako da Ivan Horvat član tima održavanja ispregovara do kraja mjeseca sa teleoparaterom povoljniju tarifu koja će imati u paketu više minuta razgovora, a manje poruka. 

50% veći angažman radnika!

Istraživanja pokazuju da će radnik uložiti dodatni trud za rad, ukoliko su ciljevi jasno postavljeni i ako je dobio povratnu informaciju.

Pridružite nam se na seminaru kojeg organizira Poslovni dnevnik 18. prosinca 2018.

U tijeku su lastminute prijave uz 50% popusta!

Pročitajte više o seminaru OVDJE.

Koje teme možete očekivati i što ćemo naučiti:

  • upravljanje radnim učinkom zaposlenika
  • koja je veza između strategije poduzeća i ciljeva koje postavljate zaposlenicima
  • kako kvalitetno postaviti ciljeve zaposlenicima i kako pratiti (mjeriti) njihovu realizaciju
  • što je kompetencija i koji standardi trebaju postojati
  • nagrađivanje te razvoj karijere zaposlenika
  • kako dati i kako primiti povratnu informaciju zaposlenicima
  • kako voditi evaluacijske razgovore
  • materijalna i nematerijalna nagrada i motivacija
  • koje kompetencije treba imati rukovoditelj za uspješno upravljanje zaposlenicima
  • trendovi u upravljanju radnim učinkom, kako to rade uspješni manageri, voditelji, direktori

Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme.

 

 

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close